Gaia, Gucci och Wilda.

Söta tjejer!
åh, jag skrattar mig fördärvad! och så får jag hjärtsnörp av den härliga högen, vilka damer du har, sanna mina ord! Guccis spottar är inte att leka med må jag säga 

Så herlige jenter du har! 
Ja det är en härlig trio dessa tjejer. Wilda är den "kloka", Gaia är den " fina damen" och Gucci är busfröet, och spottarna är inte att leka med, de fick en hel del uppmärksamhet när vi var på utställning, hoppas att hon får behålle dem.
Det är roligt vilka personligheter de har. Jag har också en liten diva här hemma, fröken 'fin i kanten' och så en lekfarbror och ordningsman, och en herre som är så snäll att jag undrar om stackaren verkligen har alla flingor i paketet ;)))
jag tror nog hon får behålla de där spottarna! eftersom hon är silver kanske kontrasterna inte försvinner?
Vilka vackra damer du har! Hoppas bara att tomten tar hoten på allvar och att Gucci får det hon önskar sig….
Gucci är en mycket vacker flicka! Ja, de är naturligtvis vackra alla tre…(men har man Ocicat har man förkärlek för spottar)…lilla Gucci ser ut att ha jättefina sådana!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Guccis spottar är faktiskt helt otroliga, de är ännu finare i verkligheten.
Gucci kommer att få det mesta hon önskar sig ( eller matte önskar sig) fast julklappar får hon inte på själva julafton utan hon får snällt vänta ett tag till på.
Här är hennes önske lista.
- Leksaker ( många olika varianter)
- Godis ( olika sorter och smak )
- En stillig kille att busa med ( buskompisar får man aldrig för mycket av)
- En mysig korg i rotting

Jättefina tjejer du har 
Nydelige alle tre
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Kjempe koselig bilde.
Jeg blir så glad hver gang jeg ser bilder fra deg,Biames. Er det katteverdens svar på Charlies Engler? 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#Japp, det skulle man kunna säga. Skall försöka lägga ut bilder lite oftare, alltid lika roligt när de blir uppskattade.
Söta alla tre.
Gillar din vackra silvertjej bäst…:-)
/Elisa
#18. Bussfröt är jätte go på alla sätt och viss, som sagt de har alla otroliga personligheter som gör att man bara kan älska dem hur bussiga de än är.