Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 931 ggr
kalindas
0

Film

Har säkert visat denna film på Smilla och hennes son Alvin. Men tycker den är så söt. Så jag visar den igen.

Klicka HÄR

/Elisa

Nilla
0

Bedårande film! Jag satt och flinade dumt. Den lille pojken är sååååå söt och Smilla är en skönhet av stora mått.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

En härlig film med underbara katter!Kyss

SacredSouls
0

Kyss ÅÅ se på Alvins mine når Smilla tar leken hans da..Haha stakkars. Kjempenydelige katter Kalindas.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Hehe. Nå satte jeg på knurre filmen din med Skatan..

Resultat:Fire vettskremte voksne puser med bustehaler som løper rundt herSkrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker så synd om stackars Alvin då Smilla tog leksaken. Han ser aldeles förstörd ut.
Alvin blev två år i år och bor ihop med Tengel (numera Birk) som är kullbror till Saga och Tamlin.

Alvin för ca 1 år sedan. 

Skatan har röst för alla ihop. Det roliga är att när hon inte morrar eller löper. Låter hon lite mesigt pipigt…Flört

/Elisa

Juliette-
0

Vilka sötisar

paivi
0

Fina katter Glad och kul film!

MijmuPix
0

Vilken rolig film!  Skrattande Det såg särskilt kul ut med den snopne lille Alvin med sin gröna fjäder i mungipan, som inte hade en chans mot mästerjägaren till mamma!

ChiChi
0

Så söta de är! Gillar lillkillens färg.

kalindas
0

Blått är väldigt vackert på Orientaler. Alvin har den där riktigt stålgrå.

/Elisa

ChatNoir
0

Morr. Hihi, min vippa!!

Toyza
0

Heej

Tycker Smilla var häftig där… Hon såg inte först att det var själva vippan som var intressant ;)) När hon väl upptäckte det…hade Alivin inte suck ;))

/Toyza