Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 612 ggr
Qetesh
0

SKs utställning 10-11 nov

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla tjej, S*Concinnus Rocket Queen, "Pixie" blev champion och nominerad båda dagarna! Och hennes son, S*Qetesh Osiris, första ungen från min egen uppfödning blev BIV och BIS!! Skrattande Glädjetårarna var inte långt borta! Skrattande Och stort tack till alla andra utställare som ställde upp med trevligt sällskap och goda råd! Och naturligtvis ett jättegrattis till Pixies halvbror S*Concinnus Crown of Creation som blev JW!!

Canoodles
0

Grattis till framgångarna!!

SacredSouls
0

Gratulerer så masse!!Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Vad kul! Grattis!

AFamosa
0

Grattis Grattis ! Nu är du väl sprickfärdig av stolthet över dina fina katter :-))

appropå sk´s utställning så har jag fått mig lite skvaller till livs under helgen från utställningen (positivt skvaller) och jag blev nyfiken på Concinnus hane- nu har jag gonat mig i bilder. Miaoooo vilken liten läckerbit! Grattis till den flyern Concinnius!

Passar på att gratta en annan liten godbit…ingen flygare precis men lilla näpna balinesen Lalla (CH S*A´Famosa Oh´La la) som fick vad hon kom för att få (!!!) och planerar tripp till Norge nu…hoppas jag :-)

Vackra Balineshanen Nikolai var visst lika tjusig och charmerande på domarbordet som vanligt- Vilken kille!

Louise

Bokskogens
0

Grattis till jätte fina resultat!
Helt klart ska du va stolt! *leer*

kalindas
0

Grattis!

/Elisa

Qetesh
0

Tack!! Jag är stolt som en tupp och svävar runt på små rosa moln här hemma nu! Hade aldrig vågat drömma om att det skulle gå så bra Skrattande Och jättetack till ChatNoir som tar så bra hand om lillkillen. Sa inte domaren att han (precis som hans mor) har "a good kitchen at home"? Flört

ChatNoir
0

#5 Vi satt granne med Oh'La la med matte! Hon var supercool och så näpen och söt! Jag trodde hon var en junior, hon var så pyttig bara. Generad Mina katter är så biffiga (inte feta inte!!).

#8 Kristiina tyckte att Osis hade "lovely babyround belly"… och påpekar 2 ggr på bedömningssedeln hur stor han är. Flört

Rithwa
0

Grattis Grattis

MijmuPix
0

Grattis grattis! Vilken rolig helg! Skrattande

Rovardotters
0

Grattis, grattis. Kul att pappa Dresd har gett så fina barn och barnbarn!Kyss

Qetesh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack!!! Skrattande

#12 Ja du får hälsa pappa/morfar Dresd att det har han gjort bra! Han är ju en sån snygging!! Kyss

Bifogar en bild på lilla BIS-pojken också. Eller, lilla och lilla, han är 7 månader och väger 4.3 kg… Räcka ut tungan

ossilian
0

Vilken kille! 4,3 kg skönhet! Grattis till BISet!

ChatNoir
0

Ja han är större än kastraten Tetris så det utnyttjar han för att kunna träna sig på att para honom… Fundersam Han behöver nog en tjej snart!! Flört

Qetesh
0

Ja det har jag ju glömt att säga, att han kommer finnas tillgänglig för avel en begränsad tid… Glad

Celia
0

Stort GRATTIS :)