se på Eros
Alltid så koselig og få bilder fra kattungekjøpere. Og spesielt når du ser at dem blir behandlet som det kjæreste dem har.
Her er 2 bilder av en av de første orientalerene jeg er oppdretter av. (N) Himmeltindens Eros med klær på 

Og et bilde av Eros og nordnorsk natur i bakgrunnen

Jättefin kille!..:-)
/Elisa

Vackra bilder på stilig katt (m käck väst) och underbar nordnorsk natur!
Finns det någon plats i Norge som inte har en storslagen vy i något väderstreck? :-)) Jag önskar att jag kunde bila runt i Norge under några veckor….om inte era bensinpriser vore så gastkramande höga :-o
Louise
Hadde ikke hurtigruten vært så dyrt hadde det vært gøy å tatt en tur med den båten.
Kjempefine bilder.og nydelig natur..ser litt kaldt ut da…brr… glad jeg bor i sør jeg
frysepinnen Line
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Vilken härlig grabb! Gillar verkligen hans utsikt!
Vilka fina bilder och vilken stilig katt! Det såg lite kallt ut så det var ju tur att Eros var ekipierad så fint i sin väst!

Gud så fin han är

En fin kille :D
Har oxå mejlat ett antal foton till mina katternas uppfödrarna. Inte fått särskilt många svar :( Det finns väl uppfödare - och uppfödare…

Kjempe flotte bilder,er så kjekt når du vet at kattene har fått gode hjem og at de virkelig har det bra.

#0 - Det finns inget mer värmande och roligare än att få sådana hälsningar från sina utflugna barn. Ibland tar jag fram gamla brev och tittar på bilderna som har kommit genom åren. Det är kul :)
Eros ser ut att vara en bedårande, bortskämd kille i sina bästa år :)

snygging:D
Ja Eros er en bortskjemt liten gutt…I sommer var han skipskatt..da eierene hans seilte med sin seilbåt. Og for vær en havn dem gikk i land…så vakte Eros all den oppmerksomhet en kan tenke seg. Han sjarmerte hver og en med sin sjødyktighet og at han fulgte sine eiere som en liten hund;))
Ja Erosgutten har det kjempegodt.. og er i sine beste år. For det var først i fjor jeg begynte å avle orientaler, noe som har gitt mersmak;))