Helsingfors 19.1.2008
Har anmält min lilla Maya (Chamytas Ruby Tuesday) på hennes (och min
) första utställning, i Helsinki i januari. Köpt burskynk oxå, använda, eller begagnade, hur man än säger…
Det här blir spännande, och stackars ni kommer säkert att få läsa massor av dumma frågor av mig!
Skickade Simeons (Djärf's Majestix) stamtavla till SUROK, för at omregistrera honom i Finland. Vet ej om papprena hinner tillbaks, annars hade jag nog anmält honom oxå - då hade inte Maya behövt vara själv i utställningen.

Men kan du inte göra som här att skriva "under reg"? Fast ni kanske har andra regler i Finland.

Vad bra!
Skall fråga någon, tack för tipset!

Det var så lite :-) Hoppas det går så du får ställa ut killen :-)

Skojigt! Maya är ju en släkting till min Blondie. Kollade precis in bilder på din hemsida och blev så glad. Både hundar och katter ser ut att må som prinsar och prinsessor!

#4 Tack! 
Jo det gör dom ju. Jag går i gamla klädersjälv och har aldrig pengar, djuren går alltid före. Men skulle aldrig ge en ut av dom bort, och ångrar mig absolut inte att jag skaffat mina katter och hundar!
Fastän jag måste erkänna att ett par hundar för mycket har jag just nu, tiden räcker inte till allt jag skulle vilja göra med de…
Och tiden räcker inte till att uppdatera hemsidan, blah!

Off topic:
har uppdaterad hemsidan!