En liten fråga...
Är det någon här som planerar en kull siames/balines till nästa år, där stamtavlan INTE innehåller någon oriental/javanes?? Siames/Balines Var går ochså bra…men inget annat..
Inget ont om oriental/javanes men nu är det detta jag söker och undrar om någon vet något. Maila mig via PM eller privata mailen så kan ni få veta mer.

Vildbackens har en kull nu :-)
Eventuellt blir det en kull nästa höst/vinter här hos mig. 
Du spesifiserer ikke hva "uten OSH i stamtavlen" betyr. Hvis du mener endast SIA i 8 generasjoner planlegger jeg kull så snart min ene hunnkatt løper, hun er eneste i Norge med de linjene hun har, og kommer fra UK. Hun skal parres med S*Hi Tor's Ivory Illution JW hvis hun bare kan få løpetid snart…..
#4 Jag tror att Vildbackens har ganska bra BAL-kullar, annars har du ju två stycken norska uppfödare på balines, och sen finns det några svenska uppfödare som föder upp SIA, bla. tror jag S*Yahtzee's och Marilljos och S*Hi Tor's har SIA m. enbart SIA i stamtavlan och bra typ. Däremot är det korthår, men jag tror också att Louise Ferm om jag inte minns fel har just varianter med SIA/BAL enbart i stamtavlan, de finns nog upplagda på Siames o. Orientalgruppens hemsida!

# Louise Ferm har inga bebbar …just idag….men baby-korgen är under uppvärmning för det som komma skall under veckan- och nästföljande vecka. Ofantliga (!!!) magar ser lovande ut

#6 Oh, vad spännande!! Då får du öppna en ny tråd med de små godingarna sen :-)
#6 Oj så spennende Louise..Lykke til!!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#6 Jag är före min tid, bebbarna är iaf bakade och snart ute ur ugnen då ! :D

#9 Det är alltid bra att vara ute i god tid- du hade ganska rätt ändå Hakkapelitta- jag hade annons på SOG och snart lär det bli en till….när, beror nog på hur seg jag är i starten…2 månaders betänketid är typiskt mig :-)))))
# 7 och 8. Tack, det skall verkligen bli spännande, varje kull som föds i världen är en sensation i sig så visst är det skönt att aldrig bli "van"- det känns som första gången var gång, är det inte härligt? :))

Jag ser framemot att höra av er som väntar kattungar framöver….

Vi har parret og håper på balineser- og variantkull uke 2/ januar 08. Kun maskede stamtavler.
Karitzy(。❤‿❤。)