Nära byrålådan!
Var det inte du Celia som hade det skämtsamma inlägget hur man kunde stoppa ner löphonan i byrålådan när man inta orkade med skriket längre? Har letat efter det men inte hittat det.
Nu när Maja höglöpt i 6 dagar så var tanken nära där många gånger, kan det kanske fungera??? Men nej, klart att tjejen ska få skrika
i mitt öra hela natten lång om hon känner för det, jag sover nästa liv! Lite får man väl stå ut med om man ska få njuta av smått i framtiden, nästa löp får hon träffa fästmannen istället! Grannarna tror att jag skaffat bebis, lite hastigt och lustigt, med kolik!
Trevlig helg till er alla/ Helena

#0 - Nej det var nog Canoodles
Jag är helt oskyldig 

jo det var jag som var den skyldiga…..
Tråden ligger under Historik & Mytologi! Ska ta och putta upp den till dig!

Så fin Maja er 

Tack #2 att du fixade upp den, letade under humor och lite annat.
Tack för komplimangen #3, köpte ny kamera och lyckades äntligen få en bra bild på Maja hur hon ser ut utan de normalt på bild "lyckliga" öronen, visar de hon faktiskt har och lyckligtvis så fick jag även med en okej grön färg på ögonen, som jag inte heller brukar lyckas med i fel ljus. Dock har hon inte perfekta "gröningar" som tittar ut men så gula som det ser ut på mina andra foton på henne har hon inte heller. Systern Moa har dock kanonfin grön färg som aldrig blir gula på foton! Men vad kan man säga, även fotomodeller har väl haft både bra och dåliga foton
.
MVH Helena
Vacker dam. 
Hoppas att hon inte skriker så du blir vräkt…
Ska bli kul att se hennes framtida barn.
/Elisa