Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1496 ggr
HeidiK
0

Kattunger uke 36 - 2007

Tirsdag den 4. september nedkom Bindi med sitt første kull!

Hun klarte alt selv og er kjempedyktig Kyss

Det kom 4 bebiser - alle veide mellom 96 og 102 gram. 3 siamesere og 1 orientaler. Orientaleren var desverre dødfødtGråter Og den var så nydelig. Men de andre 3 er utrolig sterke og kjemper om melken.

Mor: S*Concinnus Honey Pie OSH n24

Far: CH Shamrock of Lis-El-Mar SIA n21

En liten smakebit bare;

Attacks
0

Gratulerer så masse!!! Dere var et kjempeteam. Jeg som ringte midt i fødselen for å høre om Bindi snart hadde tenkt å poppe Skrattande Kjempetrist med orientalergutten,men du har 3 flotte siam  bebiser jeg gleder meg til å følge med på i ukene som kommer. Og etterhvert kommer jeg på knusekose-besøk Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Bokskogens
0

Stort grattis till kullen!
Håller tummar och tassar här hemma att allt går bra med de små!

Purr å jam!

aijmer
0

Grattis till kullen Kyss

MijmuPix
0

Å, grattis till den lilla trion!! Så sorgligt med den lille orientalen.
Ser fram emot att följa kullen här framöver! Skrattande

Nilla
0

STORT GRATTIS till bebisarna!!! Så underbart söt…Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

Jättegrattis till bebisarna!!!

Himmeltinden
0

Gratulere så mye med småtroll..

Fjonkan
0

Grattis!Skrattande

kalindas
0

Grattis till bebisarna!

/Elisa

zignes
0

Stort Grattis!

Maria

AFamosa
0

Grattis till kullen vackra Bindi (och matte ;)
Så tråkigt att den lille orientalen inte var redo för jordelivet ännu- den kommer åter i nästa kull, det vet jag!
Lycka till nu!!

Louise

Juliette-
0

Jätte grattis till bebisarna.. ser fram emot att se mer av dom

Rovardotters
0

Grattis igen, så härligt att Shamrock får lämna så söta och fina bebisar efter sig ihop med Bindi.Kyss Jag skickar många pussar till mor och barn.Kyss

ChiChi
0

Åh! En sån liten puttinuttis.Kyss

Gratulerar

Helenaf76
0

GRATTIS!! Pussa på de små och den duktiga mamman Kyss

SacredSouls
0

Gratulerer igjen Heidi. Nå har du ventet lenge Glad

Suuuuuuper nydelige og perfekte små såklartKyss

Håper natten var rolig og at du har fått sovet litt.(og ikke bare ligget å beundret de små)

Masse klemmer fra Line

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Celia
0

Grattis, grattis!! Så härlig den på bilden är :)

HeidiK
0

Tusen takk alle Skrattande

Det går bra her og Bindi virke å ha godt med melk. Den minste siameseren virker å slite litt med å legge på seg, den virker ikke helt å skjønne dette med å die, så jeg prøver og prøver for at den skal holde følge med de 2 som er større.

Må bare krysse fingrene for at det går bra.

HeidiK
0

Noen bilder Kyss

Canoodles
0

Vilka små gullegrisar!!!

SacredSouls
0

ÅÅ så fine de er Heidi.

Kyss

Rovardotters
0

KyssKyssKyss

ossilian
0

Nämen, vilka skönheter! Måste erkänna att inget går upp mot siamesbebisar.

Nizeli
0

Gratulere så mye,de er helt nydelige.Kyss

Bokskogens
0

Hihi… små små pussnosar!
De är verkligen jätte fina! Kyss

HeidiK
0

Tusen takk for alle gratulasjoner! Det er veldig koselig :o)

Idag ga den minste lille jenta opp Gråter  Det er utrolig trist, men man får bare være glad for de 2 jeg har som er utrolig sterke!

De 2 veide idag tidlig 150 og 170 gram. Veldig flotte vekter! Skrattande

Og de sloss om matbaren Räcka ut tungan

Rovardotters
0

Beklagar den lilla, skönt att de stora tar sig bra!Kyss

Attacks
0

Så deilig det vonde er over nå. Blir kjempespennende å følge "Knoll og Tott" i ukene fremover.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Celia
0

De ser kanonfina ut! Älskar breda tennisbollskallar Kyss 

Beklagar förlusten av flickan Gråter

zeldtrix
0

Grattis till kullen, hoppas det går bra med övriga! Så sorgligt med lilla tjejen.

HeidiK
0

Noen profiler Skrattande

Foreløpig er det 2 jenter og begge er bruntabby. Med forbehold om endring siden Räcka ut tungan

SacredSouls
0

ÅÅ så fine de er Heidi.Kyss

Det var så trist med den ene jenta,men veldig godt at det går bedre nå så du får kost deg litt mer med de nyfødte.

Masse klemmer.

Canoodles
0

De ser jättefina ut småflickorna!!! Ska bli riktigt spännande att få se hur de utvecklas.

Himmeltinden
0

Attacks
0

Syns dem virker så like.Kanskje dem blir "eneggede" Skrattande

HeidiK
0

Nå er de 1 uke! De ser veldig like ut ja!  Men begynner nå å bli usikker på fargen på den ene. Jeg har iallefall en SIA n21, men om den andre er blå eller sjokolade; eller også brun er litt uklart ennå.

De er kjempesøte frøkner, og øynene er snart helt åpne. De er utrolig skjønne og er veldig nysgjerrig på meg og titter gjerne ut litt og gjesper og sover med bollemagene i været Kyss

De har mer enn doblet fødselsvektene sine og veier nå 201 og 232 gram.

(Bildene blir litt rare her inne fordi jeg må dytte de sammen, men det går vel bra)

Canoodles
0

Grattis på 1-veckasdagen!!! De ser så runda och goa ut ;-)))

SacredSouls
0

De ser så tjukke og gode ut. Bolla og BullaSkrattande

Gratulerer så masse med 1-ukesdagen Heidi.

Attacks
0

Jammen vi vil jo se ansiktene og på dem!! Grattis med veloverståtte 1 uker.

Liljekatten
0

Grattis till vackra bebbar!

none

HeidiK
0

Er vi ikke skjønne Kyss

kalindas
0

supersötaKyss

/Elisa

Rovardotters
0

Underbara små liv KyssKyss

ossilian
0

KyssKyssKyss Kan det bli gulligare än så här? Superfina är dem!

Nizeli
0

Helledussen så skjønne de er.Kyss

HeidiK
0

De er nå 11 dager og første kjønnskiftet er skjedd Räcka ut tungan

Først ut er den søte jenta;

Så kommer GUTTEN Räcka ut tungan

Kyss

Celia
0

Gosh vilka godingar Kyss

Himmeltinden
0

HeidiK
0

Tusen takk dere :o)

Hvis noen har lyst til å tippe farger, så er det bare å prøve Skrattande

Nilla
0

De är SÅ fina!!! Två små gräddiga bakelser…

Juliette-
0

Gud vilka underbara sötnosar

Canoodles
0

De är så fina dina bebisar!!!  Hoppas nu att tjejen får fortsätta vara tjej!!!

SacredSouls
0

Så fine de er Heidi.Kyss

I går fikk både jeg og Attacks masse katteromper dumpende ned i innboksen så det var jo koselig å få se ansiktene ogsåSkrattandeRäcka ut tungan

Gutten (lille transe som jeg skal kalle han..haha) er nydelig og lille jenta super søt.

Deilig at det går så fint med de.

HeidiK
0

Tusen takk for så mange koselige ord! Skrattande

Imorgen (tirsdag) er de 2 uker gamle og foreløpig ser det ut til at jeg har fått 2 stk SIA b21.  Navn har de fått også i anledning dagen Räcka ut tungan

(N)Longitude's Mercy Mercy Me  (jente) Kyss

(N)Longitude's Tuesday Heartbreak (gutt) Kyss

Jeg er verdens mest partiske matmor og syns de er verdens skjønneste siameserbabyer Flört

Liljekatten
0

Oh, himmel så bedårande!!! Dem skulle jag bra gärna vilja pussa lite på. Kyss

Nilla
0

Det är de verkligen! Kan riktigt KÄNNA hur varma och mjuka de är…suck… Räcka ut tungan

kalindas
0

Så underbart söta!!Kyss

/Elisa

Attacks
0

Gratulerer med veloverstått dåpen Kyss Enig med SacredSouls at dem er penere fra denne vinkelen enn bakfra Skrattande

Canoodles
0

Gratulerar med dopet!!! Jag tycker det var riktigt fina namn, och skulle det bli fler könsbyten så klarar du ju det också!!!!

Juliette-
0

Gud dom är ju dö fina.. och honan MUMS.. underbara namn fick dom med.. Grattis till fantastiska småttingar

Nizeli
0

De er jo bare aldeles nydelige,kjempe flotte navn de har fått.

HeidiK
0

#59 - hahaa! Du har helt rett  - men la oss håpe de ikke bytter kjønn flere ganger nå Räcka ut tungan

Idag er de 3 uker og her er noen bilder

Jenta

Gutten

Så litt andre bilder Kyss

Celia
0

Nämen, kolla in den MAGEN!!!! KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

Canoodles
0

Jag såg den också!!!! Vilken liten kalaskula, pussmage och fullständigt ljuvlig mage!!!

Den lilla jäntan får väl stanna kvar hemma, eller ?! ;-)))

Liljekatten
0

Åhhhh….man smälter ju! Ljuvliga alla två!

Rovardotters
0

Puss, puss på de små söta liven GladKyss

MijmuPix
0

Åååå vad fina de är! Och den där gosige marsipan-magen är som gjord för att pussa på många, många gånger varje dag!

Attacks
0

Syns den som ligger på rygg,minner meg om en muldvarp som sendes på barne tv av og til Skrattande

HeidiK
0

Ja det er fine mager Kyss

De veier begge over 420 gram så de har fine vekter. De ser ut som isbjørner og ikke elegante siamesere for øyeblikket Räcka ut tungan

De er veldig sjarmerende og de løper og hopper rundt omkring. Idag har de løpt rundt som gale i senga mi - de syns det var veldig artig.

De er 2 utrolig nysgjerrige vesen og veldig lekne så det blir noen aktive uker fremover :o)

Himmeltinden
0

Nusselige småttingerKyss

Juliette-
0

Men gud så fina en kanske skulle flytta till mig Skrattande 
Vilka kalas ungar.. kan inte annat än bli sugen på min jakt efter min nya stjärna

HeidiK
0

#71 - det kunne man vel få til. Hehe Räcka ut tungan

SacredSouls
0

Kyss Så nydelige da Heidi.Begge to ser kjempefine ut.

Den på ryggen lignet på en liten tjukkas muldvarp ja..:)

Canoodles
0

# 73 jag har precis lärt mig vad en muldvarp är!!! Det är en mullvad ;-)))

Celia
0

#74 - tack för den info :) Det hade jag ingen aning om, har aldrig hört ordet tidigare. muldvarp…. det låter som något gammalt redskap från förr i tiden ;)

SacredSouls
0

Mullvad.. Skrattande Ja da har jeg lært meg noe nytt i dag også.

ossilian
0

Den lilla magen hade jag velat borra in huvudet i:))) Mysbilder på vackra katter!

Canoodles
0

#75,76 Vi kanske ska göra en norsk/svensk- svensk/norsk ordlista på skoj!!!???

Attacks
0

#78. Det forslaget stemmer jeg for - tror det kunne blitt utrolig vittig Skrattande

Celia
0

#78 - Ja om någon kan tänka sig att ställa upp frivilligt så tas en sådan lista emot med öppna armar :) Någon som är duktig på bägge språken, eller ska vi köra det i en tråd så att alla är med och skapar? Vad tycker ni?

Ha en fin dag!

Canoodles
0

En gemensam tråd tycker jag skulle vara trevligt! Vi hade en liknande på ett norskt forum och vi fick många goa skratt!!!

tuska
0

jag skulle äta på en resturang i Oslo  på menyn stod benlösafugler för mej blev det benlösa fåglar, Oj va kunde detta vara mer än kykling tänkte jag.  Jo det va oxjärpar. Om dom skojade med mej det vet jag inte än idag  // Inger

tuska
0

# 82 Detta inlägget hadde jag kanske tänkt på i det nya inlägget kanske passar bättre där  // Inger

Canoodles
0

Celia har fixat en ny tråd som heter Vad är det du skriver!!!

Tack Celia!

HeidiK
0

Hehe - mange ord forvekslinger ute å går ja. :o)

Her er gutten

Og med mamma Bindi

Himmeltinden
0

Lekre bilder og vakre puser

AFamosa
0

Fina fina bebbar! Oj, nu händer det mycket i "lejonkulan" Det är just nu, i den här åldern, som jag tycker att det är så roligt att frossa i babybilder :-) Alltid lika roligt att följa utvecklingen.

Hälsningar

Louise

Juliette-
0

Oj så söta dom är

Attacks
0

Nå teller jeg bare ned dagene til shopping og kattesussing Kyss

Asnees
0

jättesöööta Kyss.

HeidiK
0

Tusen takk for alle søte ord.

De er så sjarmerende disse småpusene at man blir bare sittende å se på dem. Kyss
Og nå er jo den supersøte tiden også da Skrattande 

Igår ble tilbragt med å sette opp kattegård (etter jeg hadde trålet etter en bit linoleum å ha under - vi har tepper her)
Så ble den store gården satt opp og inn kom sovekasse, senger ei fillerye og saueskinn og et liiite klorestativ og noen leker.

Og de leker med lekene!  Kjempeartig å se de små beina løpe rundt for å leke med ballen og møte meg i døra også samtidig som de maler Kyss

Mange barnevakter har de også :)

SacredSouls
0

Så fint som de har fått det nå. Også flinke Sivert da som er reserve pappaKyss

Gleder meg til å hilse på når vi skal på handletur.

Kjempefine bilder!!

Himmeltinden
0

Ååååå så store og skjønne dem har blitt…

Nydelige bilder

Canoodles
0

Vilka goa ungar!! Alldeles underbara små tjockisar!!!

Attacks
0

#92 Ja den handleturen blir morro Skrattande

Hvis de små barna er snille med matmora under do treningen,så kanksje man må ta med en forsinket barsels presang.

Nizeli
0

Ja disse små så virkelig fornøyde ut,også så store de er blitt,flotte bilder.

Rovardotters
0

De ser verkligen välmående och fina ut, pussKyss, pussKyss

AFamosa
0

Fina o "kramgoa" precis som små siambebbar skall vara.
Små rara skrudeluttungar :-)) 

Louise

HeidiK
0

Nå har pøblene passert 4 uker og de er altså helt umulig å ta bilder av! Räcka ut tungan

De doser rundt å jakter på onkel Sivert etter halen hans og hopper opp etter ryggen på han (trenger vel ikke si det er en smule mislyket med tanke på Siverts størrelse )

De er som små bulldosere og løper som gale rundt i kattegården og leker med leker og egentlig alt som finnes interessant 

Idag har jeg hatt "rømingsforsøk" også Oskyldig

Så en veldig lang katt og ei frøken med et stort "reservelager" Generad men hun er også en lang katt da :o)

"Onkel" Sivert

Så bare et søtt bilde Kyss

Takk igjen for at dere er så koselige med bebisene mine og mitt første kull :o)

Attacks
0

Dem er er så skjønne.Så er det så morsomt med de feite kattungene dine,jenta har ihvertfall mage Skrattande Men det er jo bare et tegn på masse melk hos mor og sunn og frisk katt det.

Himmeltinden
0

Som vanlig, helt fantastiske vakre pusongebilder. Ja vi ser dem vokser og trives, smårampen.

SacredSouls
0

ÅÅÅ næmmen så herlige de er Heidi. Lille frøkna med den hengeposen daKyss

Nå gleder jeg meg til jeg får hilse på alle sammen snart.

Nizeli
0

Neimen har du sett,det var noen gode lubne herligheter,kjempe koselige bilder.Ser ut som onkel Sivert er veldig flink med dem.Kyss

Juliette-
0

Gud vilka små sötnosar

MijmuPix
0

Sivert ser ut att vara en exellent nanny som verkligen går in för sitt uppdrag! Och kattungarna är sååå söta!

Canoodles
0

Vad fina de är!!!! Mycket bus i de små knotten!!

HeidiK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nå er de 2 små pøblene 5 uker! Tiden flyr jammen av gårde. De er 2 små herlige personligheter som er nysgjerrige og lekne og utforskende småtasser Kyss

Og Heidi er helt tussete glad i de små og Hans er ikke langt etter (samboer) Oskyldig

Så ei småfrøken som sover i sola

Gutten

Jenta

Pøbel-lek :o)

Og Nanny Sivert står på igjen :o)

SacredSouls
0

Kyss Så store de har blitt også sååå søte da.Skikkelig runde og gode.

Nei de siste bildene så jeg først nå. haha se på Sivert daSkrattandeEn veldig god nanny ser det ut som.

kalindas
0

Ser underbart kramgoa ut.Kyss

/Elisa

Rovardotters
0

Så fina och mysiga de är!Kyss

Nilla
0

Åh, de är helt underbara!!! Blir alldeles sjuk…speciellt då man får se dessa ljuvliga magar!

Canoodles
0

De växer ju som ogräs de små liven!!!! Verkligen härliga bebisar. Hyr du ut Sivert?

AFamosa
0

…har dagarna gått så fort? Fem veckor!! måste räkna tillbaka till den 4 september…Jo det stämmer nog ;)
Vilka härliga små frön! Bilderna är jättefina, jag själv gillar "fönster-bilden" de ser ju för tuffa ut, härliga kavata uttryckKyss

- Nu tittar hon med det där stora extra-ögat igen
- Än sen da´, då tittar vi tillbaka helt enkelt (matte har nog ätit bläng-sylta med tittsås
- *fnitter fnitter*

:-)) Louise

Himmeltinden
0

Jeg er enig…Hjelp hvor tiden flyr….

Så store dem er blitt nussepusene…..fantaskisk pene er dem også….Og rumpevakeren hehe, han er en going den sivertsen din….Kyss

Juliette-
0

Gud vilka fina bebisar du har där hemma.. Vilka små bustroll.. Å vad avundsjuk jag blir på er med småttingar

Nizeli
0

Neimen helledussen så store skjønne de er blitt.Kyss

Ser Sivert enda er kjempe flink nanny.

Rovardotters
0

De ser ut att vara väldigt mysiga och gosiga Kyss, tänk vad skönt för mamma Bindi att ha en sådan bra barnsköterska som Sivert är.

HeidiK
0

#112 - Tine, tror ikke Sivert vil leies ut til noen. Haha :o) Han er skikkelig mammadalt Skrattande

Han er fryktelig flink med bebisene, og de elsker han like mye tilbake og blir helt i hundre når de får besøk av de andre kattene. Da er det jakting på haler og ben og det å tøffe seg mest mulig som gjelder Kyss

Canoodles
0

Vad synd annars hade du nog kunnat börja en uthyrnings-service!! Nanny-akuten för katter kanske?? Oskyldig

Attacks
0

Jeg kan jo vurdere å leie ut Rasputin til nanny sentralen,han er Sivert's halvbror. Men har umåtelig dyr i utleie pris Skrattande

Men atte,Heidi,nå er det lenge siden du har postet nye bilder..

Canoodles
0

Ja Rasputin var ju också duktig även om han hade lite bråttom och kanske mest ville leka ;-)

SacredSouls
0

Nei nå er det virkelig på tide med nye bilder Heidi.Glad

HeidiK
0

Nå kommer bilde-boomen Line :o)

Idag er bebisene hele 6 uker!!

Tenk at tiden går så fort! De knasker tørrfôr og spiser Hills Kitten mousse med stor appetitt og er flinke å bruke doen.

Mercy er en liten "pøbel" og er så leken og elsker å jakte haler og ben og egentlig det meste
Hun er råtøff!

Gutten.. *sukk* - han minner meg sånn om Sivert. En STOOOR isbjørn-bamseaktig katt som har en sjarm og et nærver som ja..

Sivert er deres O'Store helt og de elsker å leke med han og maler høyt når han vasker dem og leker med dem. Så de har mange fine barnevakter!

Så kommer jo noen bilder tatt idag da Mr. Green

Guttebassen min Kyss

Så lille frøken pøbel Kyss

SacredSouls
0

ÅÅ Det var herlige bilder Heidi.Kjempenydelige begge to.

Jeg begynner å mistenke at kanskje gutten skal bli boende slik som du snakker om han ? ? Skrattande

Det nederste bildet var helt nyyyydelig daKyss

Juliette-
0

Gud vilka helt bedårande godingar

Nizeli
0

Åhhhh så skjønne,kjempe flotte bilder altså.Kyss

Gleder meg så fryktelig mye til kattebebisene kommer her,det er jo en så fantastisk herlig tid,men helt fryktelig den dager dem reiser.Ledsen

Canoodles
0

Vilka mysiga bilder på de små knotten!!!

ossilian
0

Lyckobilder!!!

Rovardotters
0

De är underbara!

Himmeltinden
0

virkelig noen goinger du viser frem Heidi…dem supernusselige.

Flotte bilder av demKyss

HeidiK
0

Litt på etterskudd, men her kommer et knippe 7-ukers bilder! :o)

De er så skjønne disse 2 og er så morsomme å være med. Jenta er en skikkelig "pøbel" og elsker å leke, broren er litt mer fornutig - men ikke langt etter i pøbelstrekene Kyss

Gutten

Jenta

Så en liten "mysstund"

(Bildene blir veldig sammentrykte her, men dere ser vel for det om :o))  )

SacredSouls
0

SkrattandeHun jenta ser virkelig ut som en skikkelig rampe pøbel.

Men så nydelige begge to da.

Nizeli
0

De er bare så skjønne,er det ikke en herlig alder.Kyss

ossilian
0

Superhärliga bilder! Särskilt nästsista bilden.

Men vad i hela friden betyder "rampe pøbel"?

SacredSouls
0

Hmmm ja det var egentlig ganske vanskelig å forklare..Skrattande

Ramp/rampete: rakkerungene,brat på engelsk nesten..et litt rampete barn.. ahh ja noe sånt..

En pøbel er vel mer en som steller i stand bråk.

Himmeltinden
0

Nydelige vakre skjønne bilder Kyss og pusene er bare helt vidunderlige…

Attacks
0

Jeg har altså fått hilse på rampungene live jeg Skrattande

Rovardotters
0

Vackra busungar och de verkar fulla av energi!Glad

MijmuPix
0

Vilka fina bilder på supersöta kattungar! De ser verkligen ut att vara i bästa bus-åldern, allt ska lekas och brottas med! Jag ser att det är en liten "krokodil" som biter mamma katt i svansen på bild 3…! Flört Vilket jättegap!

HeidiK
0

#139 - det er onkel Sivert som får gjennomgå med halebiting Räcka ut tungan "Krokkodillen" er lille miss Mercy som elsker å leke med Sivert :o)

Tusen takk for de koselige kommentarene! Vi storkoser oss alle sammen med de 2 små. De er virkelig herlige små liv som sjarmerer oss hver eneste dag Kyss

Ziamizzimo
0

Så søte og store dine "smånurk "er blitt.

HeidiK
0

8 uker er rampene idag! Tiden flyyyr avgårde og det gjør jammen de små også. Det høres ut som jeg har et elefantoppdrett her når de løper gjennom hele stua Räcka ut tungan

Her er litt av dagens bilder av de fremmadstormende :o)

Først ut er skjønner Mercy med sin lange kropp og hale. Hun er en skikkelig sjarmørfrøken

Her med Sivert

Så herlige Tuesday med sine store isbjørnpoter. Han er en herlig katt og en miniversjon av Sivert nesten

Aaaaaangriiiip

Og et siste bilde hvor han har stjelt ullsokken til Susie. Hehe :o)

Nizeli
0

Masse flotte bilder,likte godt det med ullsokke tyven,kjempe stilig.Skrattande

SacredSouls
0

Elefantoppdrett ja..Skrattande Det kjenner man igjen. Også så gøy når de begynner i øyeblikket du har lagt deg for å sove ;)

Nydlige bilder av bebisene dine Heidi som begynner å bli store. Lille Lasse hilser til Mercy og sier at han liker det han serRäcka ut tungan

HeidiK
0

Mercy hilser tilbakeFlört

En skikkelig familiestund dette Kyss Det er Mercy som henger utenfor og Tuesday finnes under hodet til Bindi - man ser såvidt et øre Flört

Himmeltinden
0

nusselige smårampKyss…ja tiden flyr så alt for fort…jeg merker det selv med mine småramp,,,

Juliette-
0

Gud vad fina dom är.. Vilka elaganta vackra kattungar du födit upp.. Verkligen smäckra fantastiska

HeidiK
0

Nå er de 9 uker! FörvånadKyss

De vokser så fort atte! Har ikke veid dem denne uka, men her i forrige uke veide gutten ca 1,2 og jenta ca 950 gram.

Nå er de jo 9 uker og fytti som tiden flyr! Akkurat i skrivende stund ligger de alle og slapper av i yndlingskurven her i en stor stabel.

Først ut idag er skjønne Tuesday

Så har vi sjarmerende Mercy - hun har fått navnet Lykke av sine fremtidige eiere.

Og her med Sivert - hun ser nesten ut som en dverg ved siden av han :o)

Himmeltinden
0

For noen nydelige bilder….

og hærlige småpuser…

SacredSouls
0

Kjempe søte hele gjengen Kyss

Nizeli
0

Fantastisk herlige bilder Heidi,tenk at de er 9 uker allerede,tiden går så altfor fort.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.