Vilka guuuudomligt vackra bebbar! Även om Sea sannerligen sitter inne med "det"…drömmer jag inatt om nr 2 Sun då jag fullkomligt älskar tabby! Hon är lik far sin.
Jag hoppas namnen blev rätt. Har varit inne och kikat på din hemsida och..japp, det är Sun som är min favorit.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Så vackra de är! Båda töserna har DET enligt mig men jag kommer att drömma om GoldenSun inatt. Blåtabby är så fint. GoldenSea har verkar redan ha lärt sg att posera framför kameran!
Vihar fajt hemma varje gång det skall tas kort. Dom vill inte och jag vill. Det blir mycket tjollrande med dom och timmarna går och jag får endast något kort som blir något sånär. Ibland har jag turen att ta kortet i rätt sekund. Någon fotograf blir jag aldrig. Du skulle se idag när jag tog kort. Jag satte upp fåtöljen på köksbordet för att få det bästa ljuset för tar jag med blixt blir det bara röööööda ögon. Hur går det med din HP.
Rithwa
Större hus och fetare plånbok…större hus och fetare plånbok….

Ja det vore inte dumt men ljuset kommer ju utifrån och där hjälper det nog inte med fetare plånbok för nu tänker nog solen hålla sig borta ett par månader så det får väl lov att bli röda ögon såvida inte jag åker till någon fotograf.
Rithwa
Nu syftade jag nog mer på alla söta bebbar som läggs ut till allmän beskådan på detta forum…och som liksom…väcker habegäret!

Näpp, det är inte lätt att fota. Gäller att vänta på det "rätta" ljuset. Ett hett tips är också att klä fåtöljen i vitt.
Så långt tänkte inte jag utan jag dörmde mig bort till ett stort hus med en fotoatelje och en massa katter. Skall pröva med ennan annan färg nästa vecka. Just nu äter småttingarn kvällsmålet majsvälling som dom får vid 22 tiden varje kväll dom älskar majsvälling.
Rithwa

Det är verkligen inte så lätt att ta bilder på busiga små kattungar. Jag tycker att du har lyckats riktigt bra, Rithwa! Vår nya hemsida blir nog färdig vilken dag som helst!
Spännnande att få se den maila över adressen så att jag får titta omgående. Det skall bli så spännande. Nä nu är det nog bäst att släcka datan en arbetsdag väntar i morgon. Ha det bra alla vi hörs och ses på detta forum eller kanske på någon utställning framöver!!
Rithwa
#8 Nä, det är ett litet helsike ju större de blir.
#9 Jag vill tillägga, att jag tycker dina bilder är jättefina! Själv är jag absolut ingen expert. Men vitt ljusar upp…fast man kanske hellre hade sett katten mot mörkröd sammet och guld.
Natti Natti…

De är så otroligt vackra båda två. Nästan så jag blir sugen på att skaffa en Siames igen när jag ser dem…
/Elisa

Större hus och fetare plånbok…större hus och fetare plånbok….
Och ett par katter och hundar till :D
Jo det skulle vara trevligt!
Sköna kattungar du har!

Så söta bebisar :-)
Habegäret växer och växer…. :-)
//Helena

Jag älskar GoldenSea så mycket.. Tur att hon ska stanna och inte är till salu :D
Seerath brukar ha lampor hon köpt på Ikea för att fota katter utan blixt inne, det verkar bli bra bilder med det. Budgetvarianten om man inte kan köpa fotoutrustning ;)
Vad fina de är!
Känner precis igen det där med svårigheten att fotografera kattungar! Ett nästintill omöjligt uppdrag! Men jag tycker att du lyckats väldigt bra, det är jättefina bilder på de två filurerna!