Min fina kille :)
SĂ„ fin , tyvĂ€rr kan jag inte ha katt lĂ€ngre pga min astma . Men nĂ€r jag var i 10-Ă„rsĂ„ldern hade jag en Siames som fick heta Snönos đ
đ
/Elisa

Vilken fin kille!
Han Ă€r jĂ€ttegullig đș TrĂ€ffade honom och hans syskon för nĂ„gra veckor sedan. Hans faster Thetis hĂ€lsar frĂ„n Malmö!
SE*Simbelmynes
SÄ fin! :) funderar sjÀlv pÄ rasen, kan du inte beskriva din kille lite? Vore kul :)
#6 hahah, vad vĂ€rlden Ă€r liten! đ Han Ă€r helt fantastisk! đ och uppfödar-matte Ă€r underbar! đ
#7 Tycker att det Ă€r en fantastisk ras! Min Neo Ă€r otroligt social och Ă€lskar kroppskontakt, sover tĂ€tt in till/pĂ„ mig pĂ„ natten och ska ligga i knĂ€t vart man Ă€n sitter, spelar ingen roll hur mĂ„nga gĂ„nger man försöker lyfta bort honom, för han kommer tillbaka igen đ Han Ă€r vĂ€ldigt pratig, nĂ„got som jag ocksĂ„ gillar đ Han kan ropa om man Ă€r i ett annat rum, som för att kolla vart man Ă€r đ VĂ€ldigt trygg i sig sjĂ€lv, dĂ„ han direkt nĂ€r han kom ur buren nĂ€r jag kom hem med honom ville kela och det tog inte en dag innan han började leka som tusan med vovvarna đ Han har förgyllt min tillvaro Ă€nda sen han kom hem och jag kunde inte önskat mig en bĂ€ttre katt, han Ă€r verkligen precis sĂ„ som jag önskat att en katt ska vara đ SĂ„ om du vill ha en katt som Ă€r vĂ€ldigt social, pratglad, lekfull och kontaktsökande sĂ„ tycker jag absolut att du ska köra! đ BĂ€sta Ă€r nog tvĂ„ (om du inte har djur sen innan), Neo skriker nĂ€r jag gĂ„r ut med vovvarna, sĂ„ han Ă€r inte förtjust i att vara ensam, nĂ„got jag hört ska vara vĂ€ldigt rastypiskt đ HĂ€r kommer en hĂ€rlig bild pĂ„ min squad