Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1403 ggr
Juliette-
0

ShowMeThePower

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Världens vackraste siames kille måste ju få visas upp lite extra.. Han är så vacker så jag nästan få tårar i ögonen och han är min Förvånad
Oj vad avundsjuka ni måste vara *fniss*
Synd bara Ainos kamera är trasig men nog syns de hur läcker han är Skrattande

Nilla
0

Vi är nog alla gröna av avund. Förstår att du är glad. Han är jättefin!!!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

hecajon
0

Förstår din längtan efter denna underbara kille/ Helena med sina svarta bihang

Biames
1

Han är jätte fin. Avudnsjuk är jag dock inte*ler* då jag själv har nydligen hämtat hem denna lilla prickiga tjej, och hennes prickar har gjort och kommer säkert göra många spottade oriental ägare avundsjuka *fniss* har redan ett par som har försökt smuggla med henne hem vilket har gjort att jag har funderat på att stöldmärka henne.

Biames
0

Här kommer en bild till på det prickiga lilla flygplanet ( skall inte stjäla din tråd jag lovar)

ossilian
0

ShowMeThePower är underbar!!! Han har en riktig farlig och sugande sängkammarblick. Tror han kommer att få en del frierier…

#3,4 Egen tråd till din sötnos, kanske?

kalindas
0

Underbart vacker!
Ska bli kul att se hur han utvecklas.

#3,4
Fin liten tjej du har där..Glad Vad komemr hon ifrån?
Hur är det med Gaia förresten? Inte sett bilder på henne på länge nu.
(Du kan gärna svara eller visa bilder i en annan tråd, så stjäl vi inte Juliettes)Glad

/Elisa

AFamosa
0

Hej, kalas-söt liten kille! Det bästa med våra orientaliska raser är ju att vi inte behöver snegla i avund på varandras katter eftersom de flesta är såååå himla snygga :-))

….föresten…jo, en gång kände jag nog en stickande känsla (möjligen avund?…njea;) men mer av längtan att också jag skulle få äga en riktigt vrål-snygg svart Oriental. Den dagen kom och jag är lika lycklig och stolt idag :-))

Louise

Biames
0

Har fixat egen tråd nu, förlåt och tack för lånet av din Juliette.

Nizeli
0

Power er en kjempe flott liten kar,du får nok masse glede av ham i fremtiden.Kyss

Juliette-
0

Haha låna ni de gör inget ;)

Ja Power är en skönhet och jag ser så fram emot att få hålla honom i min famn första gång.. oj vad länge de känns till december

dumuzi
0

Vilken supersnygging han är! Det tycker tydligen lilla Svea, en av honorna i min 12 veckor gamla kull, också. Hon gick precis fram och gav datorskärmen en stor pussKyss

AFamosa
0

#10, för din skull så hoppas jag att november går fort även om jag själv skulle önska ett par veckor extra den här månaden med allt som skall ordnas och donas med innan första advent.

Du får ju två Julaftnar i år :-))) *lyllis*
Vilken vecka kommer han till dig?

Louise

Juliette-
0

#12 Runt Lucia om allt går som planerat kommer han hem Skrattande
Å går allt som jag vill väntar jag kull en månad efter de så jag har mycket att se fram emot inte illa

MijmuPix
0

Å vilken underbar jul ni kommer att få med alla kattungar! Skrattande Lille Power är verkligen en riktigt fin liten kille! Hoppas att man får träffa honom live på utställningar framöver…!

SacredSouls
0

Han er nydelig Juliette. Skjønner veldig godt at du gleder deg nå.

Jeg gleder meg som bare det selv til jeg skal hente hjem min lille padde fra det store utland.Ventetiden er jo herlig også da.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus