Himmelprinsen
Nå er IC S* Blue Iam`s Ehecatl blitt kastrert.
Jeg kastrerte ham, fordi han var begynt å bli så utrolig markant og sprayet noe alvorlig. Han kom seg rimelig fort etter kastreringen. Og han har ikke sprayet en eneste gang siden tingene ble borte. Hurra..
Jeg er egentlig veldig lei meg for dette, fordi min Ezy gav så mange flotte kattunger. Jeg hadde planer for ham ett år til, egentlig. Men for Ezy sin del, valgte jeg og kastrere ham.
Og i går fikk jeg en telefon om at noen hadde lyst å låne ham, da 2 dager for seint.
Men Ezy blir alikevell pappa til 3 nye kull nå i høst. 2 kull hos meg og 1 hos (N)X-Cats. Da kan det hende at Ezy har greid å få hele 50 avkom etter seg….;) Han har godt over 30 avkom i dag…

Syns du gjorde et lurt valg jeg.Så enkelt er det ikke å være proppet med hormoner. Hannkatter er dessuten verdens beste oppfinnelse,særlig om dem er kastrerte
Veldig snart kommer Secret etter,og da blir dem begge medlem av den famøse Tante klubben 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#1 - haha…du vet å få det sakt du…nå når man sitter her og angrer 

Han får kose seg på sine gyldne laubær nå da. Lille himmelprinsen. Jendor hilser til sin tante.
Stakkars tante Ezy 
Men nå har du jo en del barn etter han og i tillegg så venter han kull. Skjønner at du synes det er litt trist. Men hannkastrater…sukk de er jo så gode.Han kommer sikkert til å bli en kjempeherlig kastrat.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Tante!?!? 

Tror nok du har tatt det rette valget,har selv nettopp bestilt time for Kastrering på Odd-job,synes jo det er fryktelig leit og er jo redd for at jeg kommer til å trege,men når du ser at hann katten er kjempe frustrert og stressa,synes nå jeg at valget er enkelt,ønsker jo å ha en fornøyd hann katt i hus.Så i morgen kl 10 mister han juvelene.