Tre kaneler OLH
S*Spotless har tre ljuvliga kattungar en hane (kanel) & två honor (kanel sköldpaddor)
av rasen orientalskt långhår kvar till salu.
Rasen OLH är inte så vanlig i Sverige och kanelfärgen (cinnamon) är ännu ovanliggare, speciellt sköldpaddorna. Kullen är född den 24 maj i år, leveransklara i början av september.
Mina kattungar är alltid minst 15 veckor gamla vid levernas. De är då:
- registrerade i SVERAK
- chippmärkta
- fullvaccinerade mot kattpest och kattsnuva
- veterinärbesiktigade
- avmaskade
- försäkrade mot dolda fel i tre år (ej att förväxla med den vanliga sjuk- och livförsäkringen)
- trygga och sociala
- helt bedårande och fullständigt ljuvliga!
Känner Du att Du har rätt hem till någon av mina sötnosar? Vänligen hör av Dig med frågor och/eller intresseanmälan till:
ing-marie@spotless.se du kan också ringa
08-7048759 / 070-3113597. Bilder och mer information om föräldradjuren, kullen och mina katter finns här: http://web.comhem.se/vartrevir/
Hade jag haft pengar och plats så hade jag köpt en liten kanelpadda. Trots de är långhåriga (jag och pälsvård passar inte ihop). Tycker de är otroligt vackra.
/Elisa

Oh, gud så otroligt underbart vackra !!
Säger som Kalindas "om jag hade pengar"

dom är kanon fina
Sukk…. helt skjønne
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilken vacker pojke! En sån sötnos måste flytta hem till mig nån gång. Känner mig så nöjd med vårat nytillskott i familjen nu. Men drömmer gör jag….
Jättefina katter! Och underbara färgen!

Oh, vilka läckerbitar!!! 

Mera bilder på sötnosarna! Snälla! Speciellt killen. Kan han inte stanna i växten och vara 15 veckor om ett par månader? När min nya bebis blivit lite äldre och bott in sig här. Jag tror att jag måste ha en liten kanel så småningom. Det är en så vacker färg.

#7 De kan väl bo in sig tillsammans.. upptäcka världen tillsammans och ha de kanon roligt tillsammans ;)

Skulle ju vara riktigt roligt. Ska nog kolla med barnen om de vill leva på knäckebröd ett tag. Haha Jag tror jag ska diskutera detta med min kattmentor… Det är ju en hel del andra utgifter som tar plats tyvärr. Oförutsedda utgifter såsom bostadskostnader, telefon, mat osv
Förhoppningsvis kommer det fler kaneler som kanske är lika vackra..

Jag vill se fler bilder på tjejerna :-)

Suck Berta är såååå fin men jag skulle ju ha en korthårig

puss på dig Bror

1# Det som är fördelen med Balines och Javanes (OLH) är att dom behöver inte mer pälsvård än dom korthåriga. Man behöver aldrig kamma dom.
//Monica

9# Jag väntar troligtvis kaneler om ca 2 månader om parningen har tagit.
//Monica

#16 Oh, hon är så vacker 

Suck! igen

#22 OJ GUD VAD ROLIGT då får jag se dom alla

#23 Ja det får du. Jag tro det blir spännande inte många som har sett en OLH q i verkligheten och här kommer 3

Sålda?