Nå er dem komt
I natt fødte Shania 4 herlige små,hun var kjempe flink og klarte alt selv,fikk litt panikk da den første kom med rompa først,men det gikk kjempe bra.Sitter her og bare koser meg og nyter synet av dem;))

GRATTIS!!

Grattis till bebisarna!!
Fram med kameran, vi vill se bilder!!!
Gratulerer så masse Nicole. hehe kanskje det ligger i slekta for Josefine fikk fire av fem med rompa først sist.
Nå vil vi se bilder!!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så er det bare for deg å vente på neste fødsel
Gratulerer så masse med 4-kløveret.Hadde virkelig trodd der skulle kommer fler,men 4 er jo et perfekt antall for mamman. Så håper jeg du får noen jenter også denne gangen.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Stort grattis till de små!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Grattis till bebbarna!
Håller tummar och tassar för framtiden! @-)--
Gratulere så masse. Så morro. 4 stykker er et hærlig antall syns jeg :).
Grattis till bebisar…
Bilder önskas!
/Elisa

Grattis till Shania och matte!!!!!

Louise
Grattis till de små! Ska bli spännande att se bilder!
Gratulerar till kullen! :-D

Grattis!

Gratulerer med bebisene!! Endelig kom de 
Gleder meg masse til å se bilder. Da er Sivert litt onkel her også han da 
Grattis
Njut av underverken, tiden går fort och snart har de alla flyttat ut från hemmets trygga bo!

Tusen takk alle sammen.Sitter med hodet inni fødekassen hele tiden,klarer ikke å se meg mett på dem.
Er litt usikker på kjønnene,men tror det kan være 2 jenter og 2 gutter,men er som sagt ikke sikker.
Ja stemmer det Heidi,Sivert er onkel;))
Her er et bilde av den ene,har ikke tatt så mangen enda for Shania blir så stressa når jeg tar dem ut av fødekassen.

Åh vad jag blir glad att se nykläckta bebbar :) Jag skulle kunna kattnappa #17 direkt!!! ;) Skicka den till mig i mina drömmar, för nu ska jag försöka att sova….
PUSSA magarna! 

Lyckans ost att ha dessa underbara varelser så nära! Gratulerar!
Så vindunderlige!!! Man blir jo helt tullete og sitter pal ved fødekasse og beundrer.
Kos deg masse med de små.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Nei nå fikk jeg bestemor abstinenser igjen huff og huff..
Gleder meg til mange flere bilder!!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Nydelige skjønninger….og vi rågleder oss til å se bilder etterhvert som dem vokser..
#16 - kjenner igjen det fenomenet at man sitter med "huet" inne i fødekassa…hihi….jeg har alltid kink i nakken de første måneden når jeg har småttinger…Dem er jo så nydelige…man klarer ikke annet enn å sitte å se og se på dem…. kos deg med dem, dem vokser så innmari fort…

Oj vilka undesbara kattbebisar <3 Lyckade foton också.
Gratulerar!

Så skjønne bilder