Blivende mamma.
OJ OJ Det där blir många bebbar att glädjas över, jag gissar 7 st . Hoppas min Berta får bebbar åxå, jag går här å kollar efter rosa tuttar,längtar så efter en bebbekull. // Inger

Guuuud vilken enorm mage hehe..
Lycka till med de små.

Hjälp, vilken häftig mage!!! Fin bild också.
oj.. haha det var en stor mage.. Gosh.
Lurer på hvor mange som gjemmer seg inni der.
Lykke til med de siste enormt lange dagene og måtte de føles korte

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Der er det stor eksplosjonsfare hehe…for en pen stor mage..
Lykke til med fødselen og den lange, lange ventetiden…
Jasså,er det der melonen til Decibell tok veien
Dette blir kjempespennende.Håper tiden går relativt raskt for bebis popping!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Oj vilken ballong till mage!
Vad spännande att se hur många bebbar den innehåller…!

Tusen takk for alle de morsomme komentarene,sitter her og ler så tårene triller.
Ja faktisk så er hun veldig stor,men trenger jo ikke å bli så mange for det,håper iallefall ikke det,siden jeg venter 2 kull til,og de var ikke planlagt,så odd-job har jobbet bra han,he he.
Denne vente tiden ja,den er helt forferdelig,ville jo helst de skulle komt i går da,men prøver nå å smøre meg med tålmodighet,og det er jammen ikke lett gitt,huff,men spennende blir det iallefall.

Det var en rejäl mage!!! Skulle vara kul att se en bild som är tagen uppifrån!!

Oi guri for en mage!
Blir veldig spennende å se hvor mange bebiser det er inni den!

Tycker det är helt otroligt hur stora magar våra katter kan få!
Ser ju nästan ut som många av dem ska spricka!
Shania ser jätte nöjd ut! Lycka till med kommande kullen!
Kommer säkert ut en massa små bebisar. *ler*

Oj, vilken ballong! 
(Fast det kanske syns extra mycket på KAT IV eftersom de är lite smalare från början?)
Nå skjer det snart. Lykke til!!
Er du klar for hele fotball laget du venter?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Kanskje du får halloween bebiser
Da har du ihvertfall tema klart!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Hoppas att väntan inte blir föör lång, det vill den gärna bli
Önskar dig LYCKA TILL

Sitter her å venter å venter,holder på å bli gal,har ligget å sovet i stua de siste nettene,er så redd for å gå glipp av føselen;))
Fotball lag ja,he he,er jo veldig spendt på hvor mange som gjemmer seg inni der,men tror faktisk ikke der er så mange,bare en følese jeg har.
Ja det har du helt rett i,hadde vært veldig kjekt med Halloween bebiser,hadde nok funnet noen stilige navn da ja,hva dag er egentlig Halloween på???