Nu kan jag inte vara tyst längre :)
Som så många säkert gissat och några redan vet är de självklart
(N) Himmeltinden's ShowMeThePower
som sturligt mitt hjärta
Jag tycker verkligen han har allt de jag söker i en vacker KAT4 katt. Sen har han en fantastisk uppfödare som bara gör de än roligare.
Tack Aino du är guld!
Så som de ser ut kommer lilla Power flytta hem till mig i december.
En julklapp till mig själv 
Kan inte vara tyst längre jag är så kär så jag spricker.
En siameskille vart de.. kärleken har inga lagar. 

GRATTIS till prinsen! Förstår att du är kär för han är verkligen helt underbar!!!! Mycket snygg pojke….*håller för ögonen på mina damer här hemma som sitter och redan dregalr ner min dator*
Grattis! Verkligen fin kille! Kul att det blev en siames. 

Gratulere med en vakker gutt. Skjønner godt at du gleder deg.
Storebror Jendor Hilser fra Fredrikstad.

Tack alla.. Ja jag är verkligen SÅ GLAD.. De kunde inte vara bättre.. Känns så rätt på alla plan.. å meningen var väl jag skulle bli med SIA hehe.. så mina vänner får mobba mig lite att även jag föll dit.. Men de var ju faktiskt inte mitt fel utan Ainos som visa upp prinsen.. sen var de ju kört
Tusen takk for alt det pene du skriver Juliette, håper du blir fornøyd med lillegutten.
Her er dagens lille bilde.

#7 Gud min bebis.. Vad de händer mycket nu de är så spännande att följa honom och så roligt att vara med från början.. sen skall Power ha plus i kanten han valde bra färg hahaha fast ibland tycker jag han ser blå ut och ibland brun haha tur jag inte ska föda upp maskat
Haha jeg hadde ikke aning. Trodde virkelig at det var en svartsmoke jeg
Men så utrolig gøy at det var Aino sin lille prins du skulle ha da. Han er nyyydelig og gratulerer så masse.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

;) hur skulle man ha kunnat gissat detta- inte alls självklart (som du skriver) att det var just denna sötnos bland de mängder av väldigt fina kullar som fötts sista tiden (i norden)
Nu önskar jag dig verkligen lycka till med din lille pojke ;)
…påminns hela tiden hur fort tiden går och snart är han hos dig :-))
Louise

#10 Haha nej de är klart de inte är lätt att gissa fast för mig är han SJÄLVKLAR 

Kul, jag tyckte att katten såg bekant ut fast inte som svartsmoke då du presenterade honom första gången som oriental. Grattis och lycka till!

Gratulere så mye med en kjempe flott gutt,skjønner veldig godt at du ikke klarte å vente lenger med å fortelle denne herlige nyheten.
Stort grattis! Han är underbar, en riktig liten juvel….

Förstår att du är lycklig…och att väntan blir lååååååååååååång och svår. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Fast jag är ju så konstig så jag tycker de är lite mysigt att längta och vänta med.. Att följa den lilla se alla framsteg.. Tycker de är lite mysigt faktiskt 

Gratulerer :o)
Ja,det var lenge du klarte å holde det hemmelig denne gangen
Gratulerer så masse med en ekte Secret sønn. Jeg håper han gir fra seg sine gode sjarmør gener han har gitt til alle sine unger,særlig sønnene. Hva er vel bedre enn en hannkatt. "Sukk"!!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#17 Nej de gick inte att hålla tyst.. han är ju så fin och så perfekt.. å med så charmig pappa har han ju att brås på
Grattis till den lilla killen..:-)
Tyckte jag kände igen bilden på katten. Men grubblade mest vilka svartsmoke hanar som fanns i Norden. Kände bara till en liten hona…
/Elisa

#20 haha du ana inget va *hehe*

#21 - Näää, hur kan du tro något sådant?!?
Stor GRATTISkram!

Woho! Siames!!

Det här blir så bra så! Han är underbar, lilla skrikisen=))

Ett stort jättegrattis till din vackre var det möjling drömmprins. han ser jätteläcker ut
Rithwa
Vad kul!
Han är verkligen jättesöt!

STORT GRATTIS till dig, en underbar kille

Verkligen jättefin!
Han er super Juliette. Så herlig guttete og veldig vakker kar.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#32 Ja jag är ju de.. Kärleken är verkligen blind.. de bidde en siames de trodde jag aldrig.. men jag är helt knäsvag för denna kille.. Oj vad jag längtar tills jag får hålla honom i min famn

Jag tror nog att du har ganska bra syn, kanske lite färgblind bara!!!!

#34 Hahaha vadå de är bara en oriental med dåliga ögon 

#35 nu var du nog riktigt trött :-))
Du skriver ju att kärleken är blind men jag tror bara att du är lite färgblind :-))) Och vad gör väl det?! Han är ju alldeles underbar lille Power!

Hahaha jag var lite död igår så klaga inte :P
Og power synger en sang til juliette

Han sjunger nog jättefint!!! SÅÅÅÅ SÖT!!!!

Ja, om än lite bräkig! 

Min lilla sångfågel