Världens coolaste katter!
Jag har nog världens coolaste katter. Vad som än händer här i min lilla lägenhet - ingenting överraskar Maya eller Simeon. De använder varje nya flyttlåda som en klätterställning, och är alltid beredda att söka lite spänning i vardagen 

Simeon letar efter mat…

Jag hoppas bara att katterna är lika coola hela flytten öven sjön, på färjan och allt… Tummarna upp att allt går väl! (Vi skall flytta tillbaka till Finland om två veckor)

Vilka härliga bilder!!
Flytten ska nog gå bra för katterna, så länge du är med så känner de sig säkert trygga. Det blir nog ett himla luktande och undersökande i nya lägenheten, de får mycket att göra!!!
Fina bilder…
De flesta katter brukar klara flytten bra. Bara möbler och matte är detsamma.
Mina gamla katter fick flytta många gånger i under en rastlös period av mitt liv. Tror jag flyttade 14ggr på 13år…
Brukade vara en del jamande och vandrade första veckan. Men när de såg att matte fanns på plats och alla deras möbler, så blev de lugna.
Är katterna bara friska och sunda brukar allt gå bra.
/Elisa

Här ser ni hur otroligt stressade Maya och Simeon är - en vecka efter flyttresan:

Flytten gick bra. Seawind hade dock glömmt att berätta att dom hade ställt in resan 30/9. Vi fick stanna på ett hotell i Stockholm en extra natt :( men katterna var coola som alltid
Coola i bilen, coola på hotellet, coola på färjan, och coola i vårat nya hem i Finland!

Vad härligt att flytten gick bra!!! Det är verkligen coola katter du har :-) De har det mysigt tillsammans i korgen.
Ett bevis på att de känner sig trygga med dej! Jättefina katter du har!

Tycker inte han verkar så där jätteintresserad, han är nog nykterist!!!!