Hele gjengen samlet.
Fikk tatt dette bilde av gjengen i dag,Shania venter kull i uke 43,lille Peace i uke 47,dette var absolutt ikke planlangt siden hun er så ung, hun var 8 måneder 1 oktober ,krysser fingrene for at det kommer til å gå bra,sukk.Har noen av dere fått kull så tidlig på en hunn katt,og i så fall hvordan gikk det?

Fantastisk fin kattgjeng det der 
Min Hopy var 8 mnd. da hun ble drektig med et uhell…Og det skjedde der vi bodde, mens vi var på utstilling. hehe.
Resultatet av det er blant annet (N) Himmeltindens Jendor og (N) Himmeltindens PiaMia som du nok vet hvem er ;)
Mammapus var verdens dyktigste mamma, og fødselen gikk som en drøm.
Lykke til, dette kommer til å gå bra:)
Så fine de er alle sammen.
Det kommer helt sikkert til å gå kjempe fint med lille Peace. Kanskje Shania hjelper til litt også, så sånt sett er det jo veldig fint at hun skal ha små litt før.
Lykke til 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Det går nok kjempefint for lille jenta også. Blir morro å følge småtrollene til Sivers sin bror etterhvert.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Så fint bilde, Nicole 
Gratulerer med kullene som kommer og håper det går bare fint med Peace også. Det skal nok gå bare fint :o)

Vilken vacker bild på vackra katter!!! Ser fram emot massor med bebisbilder längre fram
Jättefina katter!
/Elisa

Tusen takk alle sammen,kjenner at jeg er litt roligere nå når jeg leste hva dere skrev til meg,synes det er helt fantastisk å få råd og veiledning her,tusen takk igjen.

Väldigt vackra katter du har. De här honorna brukar vara jätteduktiga, även när de är unga.

Katter är märkliga djur …undrar varför naturen gav dem en så tidig fertilitet? jag lärde att de, liksom t ex råttor, är ämnade att producera rikligt med avkommor under några år för artens bästa och vandrande hanar tillförde nytt o friskt blod, så är det nog men som hussar och mattar är det svårt att begripa sig på "naturlagarna" för våra sällskapsdjur :-))
Det här skall ju säkert gå fin-fint!!! din lilla hona har ju bästa tänkbara förutsättningar med god omvårdnad osv.
Visst hör vi ofta om problem vid dräktighet/förlossning men då jag tänker på just åldersgränser så skulle jag oroa mig mer för en gammal hona där bäcken mm har "satt" sig stelt, reflexer o värkarbete kanske också blir svagare på "ålderns höst". Här är det ungt friskt krut :-)
Ser verkligen fam emot att få se hennes småttingar :-)))