...hjelp...
Kattungene er ikke gamle her i huset, før de skjønner at de ikke vil bli fotomodeller 

Hehehe Nej de är väl inge roligt att sitta still framför kameran när man kan busa och riva huset.. de laddar väl för fullt för att snart bli gamla nog att ta över huset
Gullungar!
Jag vill också ha kattbebisar här!
/Elisa

Härliga är dom :) Fast jag vill INTE ha några kattungar här. Jag känner verkligen inte för det här med uppfödning längre. Bättre att köpa en riktig snygging och börja med utställningar igen, istället :) Fast det får bli när jag fyllt 50, jag har så mycket andra planer i mitt liv.
Pussa magarna!
Ååå herlige. Han lille Power synes jeg ligner litt på Sony gutten jeg
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

# 3…..Ett Siames-sverige utan fursten-bebbar ?????
Jag har svårt att se "varumärken" upphöra…ta slut…ändras etc etc. Räckte det inte med att de ändrade utseende och typsnitt på Pigall och GB…?
Ditt upfödarnamn och goda rykte var väl etablerat då jag själv kikade i min första (lånta) OE :)) Hoppas du kommer på andra tankar- vad tiden lider.
Louise

#3 Jag förstår om du vill ta en paus just nu, men sen kommer du väl igen? Lite utställning och sen blir det nog bebbar igen. Det skulle vara svårt att vara utan, tycker jag.
Man hører ikke hva matmora sier for det er noe som flapper sånn med rare lyder rundt ørene…hihihi
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/