Pasienten Decibell
I dag går det mye bedre med Decibell.Min snille FORL pasient. I natt har jeg sovet på gulvet ved siden at et digert Atlas Car bur,hvor hun ble nødt til å sove i natt. Narkosen ville ikke slippe taket i henne,og hun sjanglet og datt sammen for hvert skritt hun prøvde seg på. Hun sjangler litt enda,men er blitt bedre utover dagen.( Og ja,det har blitt en bekymrings telefon til dyrlegen hennes også i løpet av dagen,men dem beroliget meg)
Hun fikk ekstremt mye narkose,for det var ikke godt å trekke tenner. Skulle egentlig ikke gitt henne mat før sent i kveld,så sårene i munnen skulle få vært litt i fred,men vann kan hun drikke uhemmet av. Men siden hun ikke hadde fått spist siden gytidlig forrige morgen,så var jenta mi skrubbsulten. Så hun har fått bittelitt kjøttdeig og boksemat i dag. Så hun er ihvertfall mye mer fornøyd nå. Så er hun den tapreste katten jeg kjenner. Hun er et stort "kosemonster" uansett hvor vondt hun måtte ha det,og nå nettopp har hun leket litt også med en fjærpinne. Hun får også smertestillende. Dessverre har jeg ikke klart å fange åpen munn i dag,for å vise for tannløs hun er blitt.
Men en ser hun er veldig hoven enda,men det gir seg nok snart :

Og Decibell får dessverre alltid gule øyner på bilder :

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Så fin hon är…ett fång rosor till den stackars tandlösa. Hoppas att hon piggnar till snart! Hon har tur som har en Matte som du.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Hun kommer seg nok, lille vennen…..god bedring nuss til pusen..

God bättring Decibell!!! Hoppas att det slutar göra ont i munnen snart.
hon ser inte så glad ut, hoppas det vänder ;)
ÅÅ stakkars Decibell. Hvordan er formen hennes i dag?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Alt går bare superfint med Decibell. Endelig,i dag tidlig slapp narkosen taket på kroppen hennes,så nå kan hun styre det hele selv. Hun leker og spretter rundt,og spiser tørrfor og boksemat og alt mulig. Hun er flink til å ta smertestillende,morgen og kveld.Men jeg vet sannelig ikke hvor vondt hun egentlig har det.For hun er en skikkelig hardhause.Har vanvittig høy smerteterskel. Var egentlig bare natten til fredag som var veldig ekkel,,og litt utover dagen i går. Men da hun fikk i seg litt mat,så var hun samme gamle gale-snille Decibell igjen. I går var der ikke full kontroll på bena,så hun fulgte med opp på loftet,om det var for å brette tøy eller en av oss menneskene skulle på do.Så ble hun bært ned trappen igjen som en prinsesse.Veldig vanskelig å gå ned for henne alene. Decibell er liksom ikke så veldig prinsesse nykkete,hun er mer gutte-jente,men hun likte veldig godt å få særbehandling.
Decibell er en kjempeflink pasient.Siden det først skjedde,så er jeg glad hun er den katten hun er.Hun takler det hele utrolig godt.Her er det ingen depresjoner.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vilken snäll och duktig patient Decibell är :-) Skönt att höra att hon mår bättre nu! Pussa henne från oss!
Så fint at det går bedre med henne nå. 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus