Finesser
I toppen av varje inlägg finns 5 olika ikoner:

När sidan har laddat klart så kan du trycka på den vita pilen i den gröna cirkeln och hamnar då automatiskt vid det första olästa inlägget. Dvs det inlägg som du aldrig har läst tidigare.
Om du klickar på den gröna brevlådan så bokar du en prenumeration av just det inlägg som du har öppet. Det innebär att du ska få ett meddelande varje gång någon lägger till en ny kommentar.
Det lilla arket med en guldstjärna överst gör att just denna diskussionstråd eller artikel lägger sig i dina privata iFokus-favoriter. Med hjälp av detta bokmärke/favorit, hittar du snabbt tillbaka till inlägget/artikeln nästa gång du vill läsa.
Återstår gör "Tipsa en vän" och "Skriv ut". Jag tror inte att dessa behöver någon närmare förklaring men jag tar det kort ändå;
"Tipsa en vän" trycker du på om du vill göra någon annan uppmärksam på inlägget/artikeln.
"Skriv ut" trycker du på om du vill skriva ut inlägget/artikeln.

OBS! En del användare säger sig ha upplevt problem med sina 'prenumerationer'. De har inte fått något PM när det har skrivits något nytt. Testa gärna men förlita er inte på det för mycket.
Många ändringar är gjorda men ännu ej upplagda. Killarna bakom iFokus planerar att lägga upp allt nytt på en och samma gång. När detta blir är ännu ej spikat.
Ooo, här hittade jag ett litet guldkorn ju! Så det är det knapparna är till för, nu vet jag! Ska genast testa!

Prenumerera ska fungera utan problem nu :)