Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 549 ggr
Juliette-
0

Äntligen har jag ställt ut OSH

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har äntligen de roliga börjat.. jag har ställt ut OSH för första gången.. Nog för de var så mycket smidigare än NFO inte massa uppfluff och prepp innan de skulle till domaren.. kändes nästan konstigt att bara "platta" till han lite men roligt var de..

Domarna tyckte mycket bra om prinsen vilken såklart var mycket roligt.. Fast haha oj vad han vart mobbad för sitt namn.. Hulken och utställningsstjärna kanske inte hör ihop? Eller kanske snarare de de gör.. Dock var han än bättre än jag trodde enligt båda domarna och de var verkligen fantastiskt roligt att mamma fick tag på en riktigt fin kille. Allt var bra och man kände sig verkligen stolt att hålla i en sådann pärla

Oj vad jag längtat tills jag får min alldeles egna prins att åka på uställning med.. Längtar längtar.. vi får väl se om jag finner prinsen nångång bara..

/Emelie

Juliette-
0

Tyvärr är min kamera paj så jag har inte kunnat tagit nå nya foton på lillen..

AFamosa
0

Har han ändrat sig mycket i utseende sedan den här bilden togs? En fin bild tycker jag :-)

Hoppas dina önskningar slår in och att du får en egen prins snart att älska (-utställning ell. ej ;)

Louise

Juliette-
0

#2 Ja älskad kommer han bli i massor och förhoppningsvis utställningsstjärna med min blivande prins

kalindas
0

Roligt att du gillade ställa ut OSH..:-)

/Elisa

Canoodles
0

Vad skoj att allt gick bra!!! Det är en stilig kille mamma har fått tag på, ska bli riktigt spännande att se vart det tar vägen!!!

ossilian
0

Så kul att det gick så bra med rödtotten! Har du klurat ut nån stamtavla än så man kan matcha lite:)))

Juliette-
0

#6 haha nej jag har inte kokat ihop nån än.. får väl kopiera och skicka till pawpeds för du är väl inte bara ute efter namnen som jag nog kan skriva av annars Flört

ossilian
0

#7 Skicka till pawpeds NU! Skrattande

Juliette-
0

ja men jag kan inte ta kopia av tavlan för än på måndag.. eftersom jag inte har nån scanner och hans mamma ligger inte på pawpeds så då måste jag ha hela stamtavlan när jag skickar in tyvärr :(