En liten investering.
Tänkte jag skulle minimera smittrisker och spara lite kattsand. Köpte denna lilla sak…
Saga tycker än så länge att den är riktigt praktisk…

Den lilla investeringen

-Är du pervers matte? Fotografera mig nu?!

Nöden har ingen lag…
/Elisa

Coolt!
hihi….riktig så stilig.
Ska bli spännade om de lärsig gå på toaletten..
Saga och Skatan har både kissat och bajsat där. Gamlingarna Spidde och Smilla är mer fundersamma.
/Elisa

Ta gärna råd i vår artikel "Toaletträna din katt" (inget skitsnack) hehe :)
nesten så man må prøve ut det der selv også….vi må få høre hvordan det går videre….knall bra..
Jättekul att se! Saga är så söt också. Jag är mycket svag för paddor!
Fortsätt gärna dokumentera i bild och text…mycket intressant!
Men hur gör man med bajset? Jag menar, har man gäster och så ligger det jämt och ständigt kattbajs i toan. Det både luktar och smutsar ner. Man behöver nästan lära dem spola också!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Det gäller helt enkelt att spola ofta. :-)
/Elisa
Jag följer din toaträning med spänning. Jaa, tänk vad kattsand man skulle spara! 
Ja denne tråden blir morsom å følge.
Hva er det du har kjøpt som du har satt oppi?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Den heter Litter Kvitter. Vi får väl se om den fungerar.
I natt ville de inte kissa i den utan rev ut all sand, som stod i en påse, över golvet istället…
/Elisa
#10 Haha.. får håpe de forstår meningen etterhvert.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hej!
Var har ni köpt denna anordning för vanlig toalett! ????
Mina siameser verkar helst vilja gräva, gräva och återigen gräva i djup sand!!! Men jag har haft sk huskatter (honor) som själva "kommit på" att det är praktiskt att framförallt kissa i handfatet i badrummet !!! Jag tyckte åxo det var praktiskt, vattenlåset bidrog till att det inte luktade alls!
Har ett par "nya" unga siameser nu och skulle gärna testa toa-stolen. Men jag har letat efter någon som säljer den, men inte hittat någon! Kan ni hjälpa mig???
Ha dé !!!

Fler återförsäljare :)
**Pet Revolution
**Daniella Erlandsson
Kontaktperson Litter Kwitter Sverige
+46 (0)70 747 5044
Email
Djurens Center
Mariebergs Köpcentrum
Örebro
019-22 32 09
Website
Zoovaruhuset
Hallsta G årdsg. 8
(Erikslund) Västerås
021-35 54 64
Email
Website
Tack för försäljar tipsen ! Har best. ett ex till att börja med. Spännande att se hur det går !

Hur länge ska man en var och en del?
//Linda
Man får med en cd som jag inte öppnat ännu. Står säkert i den.
/Elisa
Jag är faktiskt nyfiken på hur det går med toaträningen! Ligger du i eller har du gett upp?! 
Funderar också på att investera i en "toa-sats". Vore ju fantastiskt om det funkade på samtliga katter i hushållet. Idag har Gucci faktiskt begagnat sig av tvättmaskinen…mitt framför ögonen på Matten sin…urk!!!

Just nu ligger träningen på is. Måste nog kolla DVD:n som jag fick med först. Den har jag lyckast tappa bort.
Saga o Skatan kissar och i bland även bajsar där. Men så fort jag byter inlägg till den med litet hål i så tröttnar de.
Annars borde väl Smilla vara den som fixar toaletten bäst. Igår satt den bortskämda damen och kissade i slasken!
Tror hon surar för att Saga är på gång in i löp och därmed blir högst i rang.
/Elisa