Siames iFokus

Siames

Etikett: omplacering
Läst 1542 ggr
Jennie607
0

Balinesherre för omplacering

Jag behöver hitta ett nytt hem till en 7-årig, kastrerad Balinesherre. Han är väldigt social och saknar idag en kattkompis att busa och kela med.  Jag bor i Stockholm och om det finns intresse hör gärna av dig för en närmare kontakt.

jb607@hotmail.com

Lejdet
0

Jag tror att du har betydligt större chans att hitta ett nytt hem med bilder och namn på din kisse.

MissMaven
0

#TS, välkommen till siames i fokus.

Vi har annonsreglerna, man kan läsa mer om dem här.

"Då vi försöker hålla en god kvalité på våra annonser, vill vi att du som annonserar har fyllt i din personliga sida och att du undertecknar din annons med namn och kontaktinformation.

…

Vid omplaceringar vill vi också se en bild på katten. Skriv gärna lite om katten och vilken typ av hem man söker."

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jennie607
0

Hej, jag får inte till detta med bild, har försökt massor av ggr. har en JPEG 4,55 kB_går det att ändra i inlägget?… verkade inte så, så jag skapade ett nytt inlägg men bilden fastnade inte. Försökte även lägga in Manson som min profilbild i stället men inte heller det gick…

MissMaven
0

#3, Du kan skicka bilden till mig via PM (privata meddelande här på sajten) och jag kan fixa det.

Jag kan dock inte hjälpa dig med profilbilden.  😕 Prova göra det från en annan browser än den som inte fungerar. Firefox borde fungera.

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus