Terroristen/ängeln Smilla
Jag vill visa några nya bilder på vår Smilla (S*Gullungen Kattja). Hon är en riktig terrorist som inte gör annat än hittar på hyss här hemma. Hon är högt och lågt och ska peta på allt! Mattes bomullsrondeller ska enligt henne inte ligga i badrummet utan ska vara strödda över hela huset. Likadant med hårklämmor och linsbehållare. I badrummet finns tydligen en aldrig sinande källa till "leksaker". Är hon inte där inne och petar så kan hon vara på köksfläkten och sprida ut tandpetare över köksgolvet eller tugga sönder antennen till mattes klockradio. Ja, denna dam vet hur man håller sitt folk sysselsatta! Men hon är så underbart gosig och charmig att man inte kan bli riktigt arg på henne. Man bara smälter när hon kommer och buffar och kräver kel. Vår egen lilla chokladpralin.

Bilderna tog Gunnel Hedberg, SNRF, på NW i Göteborg förra helgen. Tack Gunnel för dem!
Ikke rart at man ikke kan bli arg på en slik katt, hun har jo absolutt det sjarmernde utseendet som skal til, for at hun alltid er unnskyldt for sine rampestreker..hvilket bedårende bilde det første var, det uskyldige blikket..

Nej, man kan verkligen inte vara arg på henne med den oskyldiga blicken.
Hon tittar på en och hon är förlåten allt.
" Fröken Smillas känsla för snö"…hon ser ut som hon har snö på morrhårskuddarna…så kritvit! Hon är mycket vacker!
Nä, en sån liten ängel kan man inte bli arg på. 

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

En mycket söt terrorist… förklädd till gullunge 
vilka härliga vita ben!! :)))
*kär i vita fläckar*
En ängel med dolda horn…
/Elisa
Eller en ulv i fårakläder……
#3 Precis min tanke när min man föreslog att hon skulle heta Smilla.

Åh! Hon är ju bara såå söt, lilla Smilla! Verkligen fina foton! Hoppas jag får se henne på nån utställning snart igen!
Om två veckor åker vi till Varberg. Kommer du dit?

Hon är så oskyldigt söt den lilla tårtsmulan
Det verkar som om ni har det som vi , allt ska pillas i och bäras runt på
Men det är som du skriver det går ju inte att bli arg på de små liven när de tittar på mig och säger mamma 
Kram
Ja hvem kan vel bli sint på en sånn engel. Det var helt nydelig det første bildet av henne.Snakk om å smelte med blikket da.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus