Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1181 ggr
Himmeltinden
0

Kjønnsmoden??

Jeg har et lite spørsmål.

Jeg har hatt PiaMia i løpetid, nå nettopp. Og håpet var jo at Sony skulle parre henne. Det ente med at PiaMia satt seg opp på Sony. Og her er det nok ikke blitt parret på den riktige måten.

Sony er nå 1 år og 2 mnd. Og nå begynner jeg og lure på om gutten min aldri skal bli i stand til å gi skjønne små avkom. Begynner å stresse litt også, fordi jeg har flere som ønsker å låne ham.

Sony setter seg på ryggen på damene, men kommer liksom ikke lengere i sin akt. Han er etter PiaMias siste løpetid begynt å rope mer enn det han har brukt. Dette håper jeg er et tegn på at han kanskje begynner å bli mann..

Noen som sitter med erfaringer dere kan dele med meg, som er begynt å bli rimelig stressa. Siden det venter friere på utsiden;)

Bilde av (N) Himmeltinden`s Sun Sony i dag…Vakkergutten min.

kalindas
0

Jättevacker kille! Får hoppas att han snart förstår vad tjejer är till för..Glad

Men jag har hört om en Perser hane som inte kunde para. Han uppvaktar och flirtar med honorna.
Sen sätter han sig på deras rygg. Så några bebisar har det inte blivit där. Tror han är närmare fem år gammal.

/Elisa

Attacks
0

Jeg snakket med en oppdretter her om dagen,som fortalte om en av sine hannkatter som ikke var interessert før han var nesten 1.5 år.Kanskje uvanlig til det "gjennomsnittet" av en slik høyfertil og tidlig fertil rase som dette. Men da den hannkatten omsider var klar,da gjorde han ikke skam på seg,og har laget masse nydelige kattunger. At han ikke har interessen enda,er ikke det samme som å være infertil,selv om man går der å tripper,og det er jo så lett å bli bekymret.

Dessuten har ekstra kjekke gutter lov å gjøre seg kostbareFlört

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

Han er nydelig Aino. Det er jo ikke sikkert han er helt klar enda.Men såklart blir man bekymret. Det hører jo med detGlad

Har han prøvd å parre andre enn PiaMia?

Her var jo Lizzie og Jöback aldri kompatible. Gudene vet hvor mange ganger vi prøvde. Han bommet og traff feil hull, vi lå på knærene og tittet,parringen virket feil osv osv.

Men Jöback hadde jo aldri problemer med Josefine..og Lizzie igjen trengte en parring fra Tassen så satt den. Så av en eller annen merkelig grunn så passet altså ikke Lizzie og Jöback sammen og fikk det aldri til.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

#3 - nei det er nok bare PiaMia jeg har prøvd han på enda. Kan nok være noe i det du sier. PiaMia er en utrolig dominant katt, og det kan vel kanskje være en årsak?? Kanskje Sony rett og slett ikke tørr parre henne??

SacredSouls
0

Ja om hun setter seg oppå så vil jeg jo kalle henne dominantSkrattande

Nei..fra spøk til alvor. Det kunne jo vært en ide å prøve en annen jente på han. Det kan jo være han blir frustrert og litt redd fordi han ikke helt skjønner hvordan hun skal ha det og dermed gir seg før han i det heletatt får prøvd seg skikkelig.

Himmeltinden
0

#5 - Ja om hun setter seg oppå så vil jeg jo kalle henne dominant

hahaha…og jeg som trodde PiaMia drev på med opplæring på ufaglærte…hihi…

Himmeltinden
0

Hihihi…dette kattemiljøet er jaggumæ morro…

Glad jeg er en person som ikke tar ting ille opp men ler rått av det. Ble ringt opp i dag av en av dem som skulle låne Sony. Hun sa hun hadde hørt rykter om at Sony var innfertil om det stemte… Fra før viste hun jo at Sony ikke enda er kommet i gang. Men nå var det vistnok både sykdom og alt mulig rart inne i bildet, i følge ryktet. Tenk hvordan tingene kan forandre seg fra sannhet, til noe man overhode ikke kjenner igjen.

Men jeg velger fremdeles å si tingene som det er, har ingen problem med det…

SacredSouls
0

#7 Hahahaha herregud, nå lo jeg rått her SkrattandeSå typisk!!!

Det merkelige er at selvom man da skriver det så tydelig som du gjorde i ditt første innlegg så blir det vridd til noe helt annet.

Det er ille at det er sånn,men som du sier også. Man kan ikke gjøre noe annet enn å le av det.Som regel er det ryktemakere eller misunnelse som står bak og da er det deilig å kunne velge å le av det å heve seg over de menneskene ,istedet for å bli lei seg.

Ps:

Men synes de var litt treige disse ryktemakerene denne gangen da. Tok jo tross alt en hel dag!! Herregud.. har de lagd seg lunsj og sett på tv før de tok telefonen fatt? SkrattandeRäcka ut tungan

Attacks
0

Der er en fast spyflue som er etter meg også,nesten ukentlig. Ikke noe å bry seg om det Aino. Ikke mange som er så begeistret for vedkommende uansett så,min trøst. Kanskje det,er den samme? Cool

Dem har så lite å gjøre,når dem må gjøre fjæra om til en hønsegård. Det er farlig å være ærlig ,særlig om det man er ærlig om det som er langt over gjennomsittet av kjempevakkert. Kanskje man er sjalu?

Sony,kommer å lette på sjenansen og være  klar når han selv er klar. Det var jo spennende det og Sacred Souls skrev,og jeg visste det jo egentlig også,men hadde glemt det. Kanskje noen egentlig er rasister? Er det ikke en annen katt her på forumet,som foretrekker SIA n  damer og ikke noe annet? Der kan være "1000" andre årsaker til at han ikke er rede  enda,og det er sannelig ikke det samme som å være infertil.

Min Rasputin er jo ikke klar enda,han bare driver bare med massasje. Jeg har jo Secret som ble klar 6 mnd gammel i minne. Det er både kjekt og av og til ikke like praktisk når er rede tidlig. Rasputin sin pappa var vel klar noenlunde på samme alder som Rasputin er nå,mens Rasputin sin mamma var veldig sen med den første løpetiden sin. Håper han venter lenge for min del,det er deilig å ha dem som store kattunger lenge lenge.

Nå er Lisa på tampen ferdig med løpetid,og hadde der ikke vært andre planer for henne,så skulle Sony så gjerne fått testet henne. Hun er myk som en fetaost når hun løper Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Himmeltinden
0

#8 -  Ps

Men synes de var litt treige disse ryktemakerene denne gangen da. Tok jo tross alt en hel dag!! Herregud.. har de lagd seg lunsj og sett på tv før de tok telefonen fatt? Skrattande

SacredSouls
0

Ja noen er sikkert rasister. Andre er tydelig interessert i bare en som det var her.

Da Josefine skulle parres andre gangen her så hadde ikke Jöback noen som helst interesse av henne. Hun løp men han snuste ikke på henne engang. Han lå bare å koste seg med sin kjæreste Lizzie. Vi prøvde å sette han og Josefine sammen på et rom..men nei..han bare mjauet og ropte på Lizzie fordet. Først da Lizzie reiste bort noen dager så var josefine god nok og han parret henne (om enn litt halvhjertet Skrattande)

Stakkars Josefine,gjett om hun ble glemt fort da Lizzie var tilbake.

Himmeltinden
0

Men jeg lurer nå bare på om det er Ezy, som er promlemet…Jeg har jo 2 fertile hannkatter i hus. Kan jo være at Sony ikke parrer fordi han er i samme hus. Og Ezy er helt gal,  når det gjelder kjønnsdrifta….men jeg trenger Ezy litt til. Til min nye lille hvitflekkpus….

Bli ikke nyskjerrige nå, dere skal få bilder av pusen når alt er klart. Men fikk i helgen vite at jeg har fått meg en hvitflekk med hele 3 farger på..

Mer til dem som har lyst på litt sladrestoff…hahaha

Attacks
0

Spennennde ,spennende Flört 

Du har ikke dame interesser for Ezy da,og kan sende han på en liten ferie? Så kan du teste ut den teorien din.

SacredSouls
0

Oj..jeg må forte meg å ringe..straks tilbakeSkrattande

Bare tøyser!! Det var kjempe nyheter da og veldig gøy.Gratulerer så masse *klem*

Da har du jo noe veldig postivt å se frem imot om det tar en liten stund før det klaffer med Sony.

Canoodles
0

#12 Jag tror att du kan ha en del av förklaringen där med att Ezy också finns och säkert står en bra bit över i rang.

Min Dazy, sista tjej in och lägst på rangskalan löpte inte första gången förrän hon var runt året.  Så nog påverkar rangen.