Vetegroddsolja till katten?
Någon som ger det regelbundet? har ni märkt någon skillnad?
Varför har ni givit eller ger ni era katter det?
//Linda
Er det ikke et kjerringråd for å få få i gang løpetid?
I så fall,hvor mye gir en da?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

I början av 90-talet tror jag att det inhandlades en sådan flaska här. Det var någon som hade sagt att pälsarna blev extra fina och glansiga, samt att det skulle vara bra för något annat (minns ej vad). Dos till katt skulle vara detsamma som till iller (stod på etiketten), men våra katter gillade inte alls det där och flaskan stod tills den blev gammal och slängdes…

Ja jag vet att det eller hm vet och vet men det står på flaskan att det ger ökad brunstighet och bra päls etc,, det är bra med vitaminer i bland annat vitamin e.
Men mina katter tycker inte om det som det verkar.. :-S
Man får inte överdosera heller och det låter lite läbbigt tycker jag för då kan man ju inte blanda det på ett lätt sätt i nån typ av mat,, för om en inte vill ha och en annan äter desto mera.. :-(
Ja njä jag vet inte… ska se om jag hittar info på nätet.. :-)
Svara gärna mera om det är någon annan som har erfarenhet.
//Linda

Hm hittar inget mera än det som står på flaskan.. :-( undrar varför det är så att ingen info finns speciellt…
Många frågor ju,, det står att det ökar brunstigheten, det står att för lite evitamin kan orsaka missfall hos honor och sterilitet hos hanar, men kan man ge det då till en dräktig hona.. det ökar ju brunstigheten,, mycket konstigt det där.. jag vill ju ge det för att det är bra men jag vill ju inte riskera npgot heller….
Är det ingen som vet???
//L