Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1201 ggr
Labolina_73
0

Östkatten i Nyköping

Hejsan,, någon som anmält till Östkattens utställning i Nyköping?

Jaghar anmält 2 av mina skogisar på lördagen och hoppas att vi kommer med.. :-) vore kul om nån här oxå ska ställa,, så jasg kanske får möjlighet att se lite mera av rasen.. ;-) *blink blink*

//Linda

Juliette-
0

Hehe Kat4 tarmen skriker tror jag och du kommer inte förstå att du inte skaffat en tidigare när du står där med din första SIA.. jag skall till Uppsala 29-30sep men tyvärr inte Nyköping.

Är de bebisarna du ska ställa? Lycka till i alla fall

Labolina_73
0

#1,, nop,, dom ställde jag på järva,, dom är ju "stora" nu.. ;-)

jag ska ställa Engla och Bacardi då..

hehe jaa antagligen fastnar jag som attans för rasen då… hm farligt ju…..

//L

Juliette-
0

Haha var ju Engla och Bacardi jag mena du har väl inga andra bebisar.. din kull ställer ju inte du ut längre utan deras ägare

Labolina_73
0

#3,, ja jo det vet jag ju,, men jag visste inte om du tänkte på att dom faktiskt flyttat.. ;-)

Men hehe å andra sidan det går ju inte att undgå med tankle på Eva-Helens framfart i forumet.. :-) *flin*

Ja jo iaf så.. ja Engla och Bacardi blir det…  Ska bli superspännande ju,,,, Jag har inte ställt Engla sedan juni när vi var på SW,,, Bacardi ställdes i juli på Järvas utställning.. :-)

Ska du till Birkas då i december?

//Linda

Juliette-
0

Japp på birka ses vi Skrattande ALfons & Opal har jag med mig då

Labolina_73
0

Jaha ok,, spännade,, pratat så länge men aldirg sett ju.. :-)

Juliette-
0

Haha detta vart en privat tråd hehe..
Japp de ska bli skoj.. synd bara jag inte har pommac med mig som du gillar :D Bacardi vill jag se då.. min röda solida vill gärna träffa en kille i hans stil *ler*

Hoppas du får se många fina SIA i nyköping nu verkar dock dött härifrån?????

Labolina_73
0

Hehe japp det blev visst så..,, har du sett hans låååånga ben,,, tänka sej sedan när han breddar.. mumma….. :-) nu fattas bara att det kommer lite mera päls oxå.. :-)

rödsolid och cremesilver.. :-) mumsigt,, men si då vill jag inte ens se avkomman… flin….

Ja dött vare här.. kanske det blir några SIA där iaf,, annars på birka säkert. :-) Hoppas det,, dom är ju så fina ju…..

Biames
0

Jag kommer med en birma och en siames, så någon siames härifrån får du ialla fall se.

Labolina_73
0

#9 ååå vad roligt… :-)

Jaa birma e ju urgulligt oxå men hehe siames mmm nåt speciellt asså.. jag har aldrig tyckt m dom förut men nu… :-D