Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 1120 ggr
[SE* Qjou´z]
6

Hemmahos reportage i Hemmets Veckotidning...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har (SE* Qjou´z Cherie Petite & SE* Qjou´z Chauve Soris) Cherie & Sabina i Helsingborg haft och se vilket härligt hem dem båda har och så älskade dem är systrarna bus ❤️

[SE* Qjou´z]
2

Förra året slog Sabina ett slag för dieten LCHF och ett sundare liv och var med i Åses nya bok ❤️

[SE* Qjou´z]
3

Ja dem lever gott och soft mellan alla busstreck dem gör 😈

kalindas
1

Kul! 🙂

/Elisa

[SE* Qjou´z]
1

# 3, Visst är det och roligt att vår Kategori visas upp lite 🙂

Maria29
1

Roligt! 🙂

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Lejonhjarta
1

Så härligt! Ja våra "elaka" och "opålitliga" kissar är bra att visa upp så människor ser vilka underbara djur vi innehar. Våran hankatt Sim brukar få följa med när vi  blir inbjudna till hembygdsdagen att visa upp lite av våra djur. Där han klappkisse. <3

[SE* Qjou´z]
1

#6, visst är det lustigt och tråkigt att dem fortfarande dras med denna syn på sig?

Jag brukar säga att dem måste upplevas och att dem är så helt fantastiska och underbara, så nära och älskvärda ❤️ flera av mina icke kattägande vänner och arbetskamrater har under årens lopp följt mina katter och allt som händer hemma och har varit och träffat mina katter…sen är dem helt sålda 😃

Carlitos
2

Kul!! Min svärmor hade en larm kille hemma hos dem, för att uppgradera deras larm. Han blev helt såld på orientalen Ace som dem har ifrån oss. Ace var ju så klart med å hjälte till :) han fick namnet på rasen och mitt telefonnummer så skulle han hem å läsa på om rasen :) kul när dem gillar våra katter!!

[SE* Qjou´z]
1

# 8, underbart och det är inte förrän dem träffar dem in real life som dem förstår hur underbara dem är och släpper dem fördomar dem har om rasen…😃