Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 2024 ggr
Hanne86
0

Erfaring med Androcur?

Jeg lurte på om det er noen som har erfaring, eller kjenner noen som bruker Androcur på hannkattene sine, for og roe ned markering/tissing?

Har hørt ifra ett par oppdrettere av vår rase at det har fungert supert, de slutter og markere i ca 3 mnd og roer hormonene, men kan parre jenter ved løpetid.

Satt og leste om den, og der står det at den reduserer svømmere i spermen, noe som da vil gjør at viss han parrer vil jentene ikke ta seg?

Har også hørt at det ikke er noen bivirkninger på den, for meg virker det nesten for godt til og være sant, hehe.

Hilsen miss småskeptisk ;)

[lisme]
0

Vi har brukt Androkur på Igor, og det fungerte vel som du beskriver. Jeg kan ikke uttale meg om hvordan det er med jenter med løpetid og om han kunne parret da, fordi ingen av våre jenter hadde løpetid i den tiden Androkuren virket.

Hanne86
0

Ah okei, ja han sluttet og markere og ble roligere? Så herlig viss sånt går an hehe, har ett par desperate gutter her hjemme ser du, som vil voldta både gutter og jenter, hehehe :)

Ble de gravide når Androcuren var over?

[lisme]
0

Igor var en veldig urolig sjel før Androkuren, han travet rundt hele huset og brekte som en sau. Han markerte ikke da, for han var eneste (og første) hannkatt i huset her. Etter å ha brukt Androkur klarte han og Jeanne D´Arc å lage et kull på 7 kattunger. De parret kun 4 ganger for å få det til!! Senere fikk Igor to kull til

kalindas
0

Detta är en gammal tråd.  
Men hur stor dos Androcur gav du till Igor?
Elliot har börjat kissa ner huset här efter kattungarna och jag är desperat!

/Elisa