KattungeSafari
Nyss hemkommen från dagens härliga safari bland små tigrar- alla helt underbara….men en alldeles speciell liten rödtott stal mitt hjärta
oj oj oj oj oj oj…..
Jag skall inte ha en oriental (nu) och inte en röd
….eller skall jag kanske ha en oriental nu- och en röd?

Louise

Gud så söt vem är han?

Jo en röd skall det vara :D
Och det är inget fel med NU…
Fin katt!

Klart du ska ha en röd oriental!!! Vad tvekar du för?!

Gud så bedårande!! Blir helt såld!! 

Oj, oj! Vacker, vacker! Jag är själv väldigt svag för rödtottar och denna var verkligen fin! Är det en liten padda som skymtas i bakgrunden?
#2 Det är ju denna kull jag tipsat dig om hos Decias. Men jag tror att du får skynda dig…
Oj oj…vilken bedårande liten en!!! Även mitt hjärta klappar för rött. Slå till, vet ja!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Såå sööt… *suckar djupt*
Det e verkligen svårt att övertyga sig själv ibland vad man ska ha och inte ha…
Men den här ska du väl ha A_famosa?? *blink*

Klart du ska ha en röd!
På bild nr 2 ser jag en liten goding till i bakgrunden…mums! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

De ser jättefina ut båda två 

Ja jösses Louise, till och med jag blir lite sugen
när jag ser bilderna……. he he. Typiskt att inte jag själv kan få till några kattungebilder på siames i focus.. Men jag håller med, det lilla rödtutet har också stulit mitt hjärta, rött ÄR sött.
Tack ni andra för positiva omdömen
Hälsningar Carina
S*Decias
Han var nydelig Louise.. såklart skal du ha en rød.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Den var vakker
rødt er dessuten lekkert…

Hur go som helst…skinande blank, mjuk o fin och helt bedårande. Hans syskon var också kalas!
Nej- hur frestande det än är så är det inte riktigt att köpa in en katt till (just nu) Det är inte rättvist vare sig mot mina katter här hemma- mot den lille och inte mot mig själv heller ;))
Jag får istället glädjas åt den person/familj som får bli hans nya ägare så småningom (nu var jag väl ödmjuk?;)))
Louise
Han der var virkelig vakker,og rød i tillegg…. farlig vakker.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/