6 st snyggingar!
Min paradise födde 6 st bebisar nyligen! Alla små råttor…dvs balineser=) Är precis slut efter detta då det är henens andra kull dock första som hon föder fram eftersom hon fick snittas förra gången … denna gången gick dock allt kanon!
Grattis!
Var är bilderna?
/Elisa

har inte hunnit än …jobbar på det
Gratulerer så masse.Gleder meg til bilder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
grattis till småttingarna
Rithwa

Grattis till de små!!!

Gratulerar :)

Här kommer en lite bild på min favvo som troligen är tjej

Fler bilder finns på min hemsida som jag precis har uppdaterat

Gratulere så mye.

Grattis i massor!
Vilken ljuvlig liten fladdermus, det klart det är en tjej 

Hehehe..detta börjar bli farligt…ju mer jag tittar desto mer tjej blir hon..ska nog lägga in fjäskväxlen i kväll då jag får börja övertala gubben att hon ska stanna…. misstänker att jag inte har någon gubbe snart då han höll på att rymma när vi köpte hunden…hunden eller mig frågade han…hunden så klart!

Grattis till kullen
Har du köpt vovve 
Kram Suzan och Divine

Japp..en söt liten sak=))

Lycka till med bali-bebbarna :-))
Louise
Grattis med småttinger;)
JÄTTESTORT grattis till de små raringarna!!! Ett stort fång blommor, från Skaraborg! 

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Du får gjöra som Liljekatten annars. Bara råka "glömma bort" henne.
När han frågar varför hon är kvar säger du bara "OJ! Henne hade jag glömt. Det är nog bäst att hon stannar..."
Vad är det för vovve du köpt? Ras? Blandras?
/Elisa

Stort grattis.

Tack alla för gratualtionerna=))
Hehe…ja jag kan kanske glömma henne men då måste jag även gömma henne när det kommer kattungespekulanter så ingen frågar på henne…hmmm..har fortfarande tid att övertala guben…igår gick det inte så bra.
Vovven är en liten blandras…pappa chihuahua och mamma chihuahua och tibbe.
Det funkade bra att "glömma" Tingeling här hemma. Vi hade ju sex kattungar och min man märkte aldrig om det fattades en när spekulanter var på besök.
Nä, skojar bara. Jag har ju en man som fäster sig vid de små liven också så det gällde bara att glömma henne tillräkligt länge för att hon skulle fjäska in sig hos honom he he… Hoppas din lilla tjej lyckas charma din gubbe.

Grattis till de fina bebisarna.. såg alla bilder på de andra forumet och gud vilka söta ulliga saker.. Nu är de de spännande vad de blir för färger på dom.. Lycka till och vi vill se mera bilder du brukar allt vara lite snål som med lilla svart/vita där hemma tex 

Den lille svartvite har verkligen sugit musten ur mig…har fått flaskmata han och han hänger på en hela tiden..hehe…men här kan du få en bild på han oxå

Så söt!

Nämen jösses va fin!

Grattis med flott kull og lykke till med dem alle sammen :-))
mvh
Sol
Karitzy(。❤‿❤。)