Kattunge sökes/prafri hona
Hej!
Vår familj söker en kattunge, en pra fri hona, oriental eller siames. I första hand som sällskapskatt. Hon skall vara social och trevlig, vi är även nyfikna på utställning och avel. Hennes personlighet är viktigare än färg och mönster men hon skall vara korthår.
I huset finns en oriental kastrat och en oriental som snart flyttar in. Vi bor i hus och katterna har tillgång till inhägnad ute plats. Skicka pm eller maila mig på jmik@live.se
Mvh Micke
Hej…blir lite nyfiken på det där med PRA fri…har du tillgång kanske till hane som är bärare annars finns det många vackra och trevliga hanar som är PRA fria om Du skulle finna en hona du tycker mycket om som är bärare av genen 😉
//Lisa SE* Qjou´z
jag har en hane som är bärare och om vi vill ta en kull så måste ju honan vara Pra fri. Vi vet inte om vi kommer att ta någon kull men köper vi en hona som är fri så finns möjligheten. Så lika bra att göra rätt från början 🙂
Ja det förstår jag lycka till med att finna er nya familjemedlem, det är spännande att leta och så många fina kattungar att titta på🙂
#3 tack! jo det finns många små guldklimpar