Siames iFokus

Siames

Etikettminneslund
Läst 978 ggr
Attacks
0

Till minne av mini Decibell

Lille Sweet Cherrie leter etter nytt fang å erobre fra begynnelsen av november.Hun er bare halvparten så stor som resten av søskene sine,og hadde en litt tøffere start,da hun ikke diet som dem andre. Derfor ønsker jeg et hjem hvor hun kan være kosekatt på heltid. Har noen lyst på en ekstremt kosete prinsesse,så tror jeg hun skulle passe veldig fint Glad Hun er brunspottet av farge.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Så söt hon är!!Kyss
Synd man inte kan fylla huset med gosekatter.

/Elisa

Attacks
0

Ja jeg vet.Hun har sånn en sjarm at jeg ikke hadde hatt noe i mot å ha henne her. Lille fighteren vår.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Attacks
0

I dag ble lille Sweet Cherrie avlivet. Crying or Very sad
7 uker og 3 dager ble hun.
En rolig kattunge som trivdes best i fanget,malte som en tornado og var den søteste i hele kullet.
Tidlig tenkte jeg det må være noe galt.
Hun diet dårlig,men hang med. Når dem begynte å spise fast føde så kjempet hun om matfatet der og. Men hun spiste aldri mye av gangen…… bare nok til å overleve,for hun elsket livet.
Sine søsken veier snart kiloet,mens lille jenta veide i går tragiske 293 gram. Så dere kan selv tenke deg hvordan hun så ut. En kule mage og skinn og ben.
Jeg valgte å la dyrlegen avlive henne,fordi hun ikke har utviklet seg som hun skulle.
Det var i grevens tid,for hun burde vært avlivet fra fødselen av.
Men hvem tror vel noe sånt da.
Hvis dyrlegen ikke fant noe,så skulle hun sendes inn til obduksjon.
Men dyrlegen fant noe
Jeg holdt henne mens hun fikk innsovnings sprøyten og hun lå i armene mine når hun fikk døds sprøyten.
Da hun var lyttet på og vel så det,ble hun klippet opp i magen.
Hun var forstoppet som jeg trodde,men det er ikke nok til å ikke legge på seg.
Den lille skatten har holdt seg i livet fordi hun ville så gjerne leve,men jeg vet ikke hvor lenge hun ville ha overlvd.
Tarmene hennes var på en måte slynget,så ikke rart hun ikke har orket å spise masse,det er umåtelige smerter å få ut avføringen igjen.

Jeg føler meg som en dyremishandler og morder på samme tid i dag.Hun burde ha blitt avlivet ved fødsel,samtidig er det så urettferdig at ikke den lille solstrålen som så gjerne ville leve,måtte bøte med livet så alt for tidlig.

Hvil i fred lille venn.

SacredSouls
0

Gråter Å så trist at det endte sånn Veena.

Du må ikke føle noen som helst skyld i dette her. Det er umulig å skulle spå alle indre defekter.

Denne lille frøkna her var tydeligvis en fighter som ville leve og jeg tror ikke hun har hatt så store smerter som du frykter. Da ville du ha merket det og hun ville ikke spist i det heletatt.

Masse trøste klemmer

Hvil i fred lille kirsebær.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Celia
0

Kära Veena

Detta var trist att läsa :( Hon såg så underbar ut, lilla 'körsbäret'.

Du kunde inte veta detta om tarmarna - det är inte ditt eller någon annans fel! Du har ju gjort precis allt du kunnat, t o m tagit reda på VARFÖR hon var annorlunda.

Stor kram, Cecilia

kalindas
0

Ledsamt att höra att du fått avliva henne. Men samtidigt var det rätt beslut. Självklart är det inte lätt att ta bort en liten tjej med så mycket livsvilja. Vet ju själv hur det var med Caramel.
Man får njuta och minnas den lilla tid dessa små flickor valde att vara med. När det gäller Caramel kommer jag aldrig glömma henne och jag skulle tro det kommer vara samma för dej och denna lilla vackra flicka.

/Elisa

zignes
0

Åh, vad ledsen jag blir! Miste ju själv en på 7 veckor i förra kullen, det är verkligen hårt när de blivit så stora. Det är ju lättare ändå när de är mindre även om det också är hemskt. Som uppfödare har vi så klart ett ansvar för att våra djur ska ha det bra, men naturen rår vi ju inte på alla gånger, der är grymt.
Vi gör vårt bästa och mer kan vi inte göra…..

Kram
Maria

HeidiK
0

Kjempetrist å høre Gråter

Lille søte frøkna.

Biames
0

Det var tråkigt att höra. Tänker på er alla.

Canoodles
0

Lilla snutttan… :-(((( Fy vad livet är orättvist ibland.

Massor med kramar

MijmuPix
0

Gråter Å vad ledsamt att höra! Jag kan bara hålla med ovanstående i deras inlägg, och skickar många tröstekramar er alla

Himmeltinden
0

Massevis av trøsteklemmer fra meg også..

Liljekatten
0

Så sorgligt! Lilla Snuttan…. ='o(

Nilla
0

Så hemskt tråkigt…har en gråtklump i halsen då jag läser ditt inlägg.  Skickar även jag, tröstekramar till dig…Gråter

Pernilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Varma tröstekramar till dig! Gråter

Rovardotters
0

Så hemskt tråkigt men skönt för den lilla att få frid! Gråter

Attacks
0

Tusen takk alle sammen for trøst. Det føles helt uvirkelig enda.Stor var hun ikke,men hun var den med den største personligheten.

Fjonkan
0

Åh vad tråkigt.Gråter

Stor kram till dig

aijmer
0

Vad tråkigt att höra

Sänder massor av tröst kramar till dig

MalinL
0

Så tråkigt Veena Gråter!

Nizeli