Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1148 ggr
Felicula
0

S*Felicula Eytkan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker ett nytt kärleksfullt hem från mitten av juni. Mina föräldrar är S*Angels Co. Frucissière (Froufrou) och S*Angels Co. Corael.

Själv heter jag S*Felicula Eytkan och är en blåmaskad seychellois (siames med vitt). Jag finns just nu hos min uppfödare utanför Stockholm.

Jag är en modig kille som gillar att klättra och leda mina syskon i äventyr, men att få krypa ihop och mysa med min uppfödarmatte är också skönt.

Oliviahack
0

Här med :P

Felicula
0

Fixat, tack!

kitte
0

😍

Felicula
0

Han är så söt med sin enda Charlie Chaplin-mustasch (bara på ena sidan, lol, eller så är det piratlappen som ramlat ner :D )

Felicula
0

Förresten, han passar bra till någon som är intresserad av utställning, bra typ, fin haka och bra potential på öronen. Men ett varaktigt hem kommer alltid i första hand när vi säljer katter.

Proktologi
0

Åh så fin!

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Felicula
1

En riktig liten pirat är det, den där ensamma mörka fläcken är precis som en piratlapp över ögat som trillat ner av lekan.

Felicula
1

Nu nio och en halv vecka, men söker fortfarande sitt förevigt-hem.

lynxlo
1

Underbar liten pirat! 😍

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

😍

/Elisa

Felicula
0

Ja, han är jättesöt med sin "piratlapp" hängandes nere på nosen :) Och han kan minsann vara knäkatt också, det är inte bara pirat-bus i den här lilla killen.

Felicula
0

Lille "Piraten" vilar ut efter en dag i solen. Här tillsammans med min vuxna kastratkille Eleseus "Tommy" som är underbart snäll med de små.