Siames iFokus

Siames

Etikett: avelshane
Läst 1318 ggr
S*Cupcakes
4

Gurkan tillgänglig för några honor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har valt att låna ut min Gurkan, IC S*CrossBow-Crest Gold'n Brownie OSH b 24 till ett fåtal utvalda honor för jag vill kastrera honom snart då han är en riktig pissenisse. Han är en stor stilig hane med en look jag älskar personligen även om prickarna kunde vara lite bättre i sina kontraster. Pris kan diskuteras. Gurkan är N/N alltså PRA-fri. Övriga tester på begäran. Stamtavla: http://stambok.sverak.se/Stambok/Visa/293119

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

S*Cupcakes
4

Han är stor, vänlig och går fint ihop med alla andra katter, en väldigt speciell och intelligent hane som har en speciell plats i mitt hjärta.

tuska
0

Tänk om" Råttan" nu varit fertil, då hade jag frågat om det varit tänkbart att få ett "nummer".  men med min otur så blev hon olyckligt nog kastrerad.   =(

kitte
0

Vilken otroligt fin kille! Verkar vara riktigt gosig ❤️

S*Cupcakes
1

Jadu Inger jag hade gladeligen lånat ut honom till vackra Råttan :) Kitte ja han är en klok och kärvänlig grabb :)

lynxlo
2

Jag är tokig i Gurkans uttryck, han är så grymt fin!

Hoppas det blir ett gäng bebisar, håller tummarna hårt för det!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Mewz
2

Hade jag bara kunnat hade jag lätt skickat dit Naughty, det vet du.
Dom hade kunnat göra riktigt läckra barn ❤️

Real stupidity beats artificial intelligence every time

S*Cupcakes
1

#5 ja han har den där looken jag älskar! Att han är så intelligent också gör den liksom mera undertryckt :) Han kan sitt, sitt fint, vacker tass, vänder om jag säger "nej" med en 360 (tex när man är på väg in i sovrummet eller till andra "pinkplatser" Han pinkar på min våg och mina kläder,så jag antar att det är hans feministiska sida som försöker säga att matte är fin som hon är ;) #6 Ja det hade varit något :) Vi får väl se hur länge jag står ut med två pojkar.. Han har en egenhet som släkten verkar ha och det är att när man är gosig puffar man svansen och hela ryggen, ja hela pälsen om mamma pratar på "Gurkan-språket"

tuska
0

Han har en look som påminner om min högt älskade "Bumpa"