Vår nya kompis Max
Hej, Det här är mitt första inlägg efter att ha tassat runt och läst i några månader. Vår familj köpte två kattungar i höstas. De hade vuxit upp tillsammans fast från två olika kullar. Fantastiskt trevlig katter som älskade att busa tillsammans, helt underbara i temperamentet och barnens egna krambjörnar. Tyvärr dog den ena kattungen pga infektion i op.såret efter Kastrering så i två månader har vår fine Ursus varit en ensam katt. Vi ha aldrig förut haft en ensam siames/oriental och det är sannerligen inget vi vill vara med om igen. En mer frustrerad katt har vi aldrig varit med om trots att vi sysselsatte honom i skift. Vi började leta efter en kompis till Ursus på en gång men det måste ju också var rätt katt. Ursus är stor och stark, busig och supersocial så han behövde en likasinnad kompis. I helgen fick vi äntligen hem den söte Siaöns Modiga Max! Han är stor och tuff, leker så det står härliga till och spinner så fort vi håller i honom. Ursus ser nästan ut som att han ler och det var länge sedan han verkade så nöjd. Trots att Ursus är som en tornado när han far fram här hemma så är han mycket snäll mot den kattungen. Efter mindre än ett dygn så låg de tillsammans och sov nöjt. Stort tack er som har hjälpt mig att leta efter rätt kattunge till oss!
Söta! :)
😍
/Elisa
Grattis! Vilka fina killar du har :)
Vad härligt med en kompis :) Fina killar!
Vilket radarpar de kommer att bli! Dubbeltrubbel

Vad skönt att Ursus har fått en kompis nu, jättefina killar!🙂
Å vilka godingar! Härligt att Ursus fått en ny vän att leva med efter en tragisk förlust. Hemskt att det kan gå så illa efter kastration, det har jag inte hört talas om tidigare. Max är helt ljuvlig, vilken underbar färg han har! Är tossig i småspottar! ❤️
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Vilka fina kompisar!
❤️❤️❤️
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Super fina båda 2 .. ❤️
❤️