Gaia har varit på sin första uställning
Nu har jag och Gaia kommit hem från Norge där Gaia gjorde sin utställnings debut och gissa om det gick bra, hon blev NOM både lördagen och söndagen fast BIS:et blev hon utan men lika glad är jag för det. Domarna tyckte att hon var jätte söt och ingen av dem sa så mycket om hennes storlek men gissa om hon kommer bli en kändis i Norge då det var jätte många som fottade henne. Efter denna resa så måste jag bara tillbaka till Norge och alla de underbara människor som vi träffade där.
Gratulerer så masse med NOM.Det var bra gjort av dere 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Gratueler så masse sier jeg også. Får vi se noen bilder ?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis vad roligt de gick så bra
Grattis till NOM :D :D

Stort grattis till en suverän utställningsdebut!
=^..^=

Jag skickar många Grattis, jättekul!

Åh, grattis! Roligt att höra att det gick så bra!

Var det du som hadde med deg den lille søta…
Grattis til NOM'ene :)

Gratulere så mye,så flott at det gikk så bra.

Stort GRATTIS :)
Gratulere så mye :)

Stort Grattis!

Ett jättestort grattis till framgångarna i debuten. Hur gick det för dina kompisar? Jag försöker komma till Nyköpingsutställningen som besökare, har inte anmält, för att se ditt lilla underverk.
Vi tog ett värdigt slut på utställningskarriären för ett bra tag framöver med NOM båda dagarna för både Maja och Moa, Moa blev dessutom BIS kastrathona på lördagen och Maja fick sitt GIC på söndagen, så jag är mäkta stolt jag med. Nu siktar vi in oss på en kull på Maja så att hon äntligen blir min officiellt också.
Lycka till i Eskilstuna/ MVH Helena
#8 Ja det var jag som hade den lilla söta.

Mange gratulasjoner fra meg også. Det er korselig når det går bra. Lykke til vedere med den lovende lille damen.