Idag blev min första avelshona 10 år
Hel alla.
Idag fyller min gammeltant 10 år och blir Veteran.
EP S*Saddharma Geneviéve SIA h 21 var den som födde S*Jackpott's allra första kull. Det blev en liten kattunge EC S*Jackpott's Benjamin OSH a 24.
Dagen till ära föddes 4 små barnbarns barnbarn här hemma idag och vi firar för fullt till tidig morgon..
Vill här hurra för min alldeles speciella dam och jag hoppas vi får lika många år till tillsammans.
Gratulerer så masse med det ene og det andre 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Gratulerer så mye med de 10 år og det nyfødte kullet! 

Grattis på födelsedagen Tant Sfinx!!!
Grattis till barnbarnbarnbarns-kullen också!

Grattis till både födelsedag och kullen! 
Gratulerer med både kullet og bursdag
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis!
/Elisa
GRATTIS
till denna vackra gamla dam och grattis till kullen

Stort GRATTIS till Geneviéve, din uppfödning samt till dina nykläckta småttingar
Ett fång rosor fanns inte i smileybanken men kommer här *ETT FÅNG ROSOR;-)
Vad lycklig du är Cleo som har din första avelshona hos dig och att ni kan fira er stora dag tillsammans, fantastiskt! Nu fick ju också vi vara med på ett hörn :-) * passar du hit tårtan och en påtår- hoffens- som sitter bredvid mig ser jag *
Vår första avelshona, vår svarta lh skönhet Söderbykattens Celesté finns ej med oss- i livet- men lever för alltid i våra hjärtan och i vår minneslund. I år skulle hon ha fyllt 12 år. Små Cellie ögon plirar fram ibland, i senare generationers kullar och det är ju en lycka i sig :-))
Hurra hurra hurra hurra
Louise

Gratulationer i massor till vackra mormorsmodern och till dig som får njuta av alla barn och barnbarn och barnbarnsbarn!
Pussa på ditt lilla plåster till sphynx-tjej 

Stort Grattis till kull och 10 åringen

Stort grattis till både kull och födelsedagsbarn ;))
Bilder får vi väl se snart ?
/Toyza

Tack alla för alla fina grattishälsningar till min speciella dam. Ja hon är fantastisk på alla sätt och vis och det gör ont i mig och bara tänka på att jag någon gång sitter här utan henne.. Hemsk tanke.. nej fy hon mår prima och vann till och med bästa senior i konkurrens i Maj månad då hon var 9 år och 9 månader.. så hon håller sig i trim..
# 9 tårta och kaffe kommer här. men som alla vet så med vissa bitar borta då katterna tar för sig först.. ett och annat tassavtryck i grädden men den smakar ju lika gott ändå *S* Kaffet är iallafall orört då mina bara dricker te med mjölk och suketter i. Din Celesté var säkert också alldeles speciell och de lever vidare för alltid i våra hjärtan och genom sina barn och senare generationer.
# 10 tackar.. ditt lilla blåbär har henne faktiskt som farmors mormors farmor.. så det blev ju barnbarns barnbarns barnbarn.. så sfinx hälsar att hon ser med gläde fram emot sjunde generationen hemma hos dig.

Bästa tårtfrossarbilden jag sett :-)))))))))))))))))

#13 Ja, det är hon ju! Vad kul att Electra är släkt med den som allt startade med.
Finns det nåt den där nakentjejen INTE äter
?

# 13
det är inte flickan som äter det är nakenhanen som jag har på ovanplan Tic Tac Toe.. och han ääääääääääälskar tårta med grädde.. gubbarna får jag
men jag är nöjd.. Murklan vill ha milkshake från Macdonalds.. och hon får det levererat av en kompis till mig engång i veckan.
Vill gratulera Sfinx så här en dag i efterskott och grattis till bebisarna också……….

Gratulere med en søt katt som har holdt seg bra
Gratulere med fødselsdagen på etterskudd
og grattis med kull..
Grattis! 
Ett stort grattis till den anmärkningsvärda åldern
Rithwa