Kattunger uke 31 - 2007
Som den stolte farmora jeg er, viser jeg frem småttingene til (N) Himmeltinden`s Jendor og S*Marilljos Chloe. Jeg syns dem ble kjempeflotte Ziamizzimoer
Oldefar Ezy Hilser til sine små barnebarn

Jente som PiaMia mener skal bli kaldt opp etter henne.
derfor heter denne PiaDee av Ziamizzimo (N)

Jente Joynah av Ziamizzimo (N)

Gutt Zimyr av Ziamizzimo

Gutt Zorion av Ziamizzimo (N)

Takk skal du ha Aino
. Synes selv at disse fire ble ganske bra. De er er noen "go klumper", alle fire. Det blir spennende og se hvordan de utvikler seg videre. De er bare så vid over to uker gammle.

purr-purr
;)Louise
Vilka fina bebisar! 
Sötnosar!
/Elisa
Jättefina bebisar! Förstår att du är stolt. =o)
En undring: Hur får du in flera bilder i ett ilägg? Jag har inte klurat ut hur man gör.
Samtidigt som du klistrar in den första bilden du kopierat så laddar du upp en ny. Kopierar den och klistrar in osv…
Ett annat alternativ är att kopiera bilderna från t.ex. din hemsidan och klistra in dem direkt.
/Elisa
Har försökt kopiera och klistra in direkt, men det har inte funkat. Ska försöka det andra sättet. Tack för hjälpen!
Dem er knallfine,. Gratulerer så masse!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Takk for alle fine ord, om mine små "gullunger".
Oj.. jeg skrev et innlegg om de fine kattungene dine isted.. men hvor det ble av vet jeg ikke. Kanskje jeg la det helt feil sted.
Kjempenydelige alle sammen.Gratulere så masse.
Lille PiaDee

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Gud så fina vilka underbara goingar

Härliga småttingar!!!

Verkligt fina är de!
Lycka till!
Helt underbara små godingar!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Gudars skymning vilka läckerbitar 

Synes de ser spennende ut. Det er artig og se hvor fort de utvikler seg. For ca. 2 - 3 dager siden lå de bare og spiste og sov. Nå har de funnet ut at der går ann å "jogge" rundt i bagen. Eller og sloss litt med hverandre.(Jeg bruker en barnevognbag, de tre første ukene av deres liv.) For et par timer siden oppdaget jeg at en av de har prøvd og klatre ut av bagen, så da skal de vel leke cliff -hagere snart hele gjengen.

Så nydelige de er,gratulere så mye.

Her kommer nye bilder av mitt siste kull. De har utviklet seg bra. Alle fire blitt noen aktive sjarmklumper, som har smeltet hjertet helt på ho mor.

Joynah av Ziamizzimo (N) 23 dager.

PiaDee av Ziamizzimo (N). 23 dager.

Zimir av Ziamizzimo (N) 23 dager.

Zorion av Ziamizzimo (N) 23 dager
Og dem har smeltet mitt hjerte også..

Gullungar! 
/Elisa
Nydelige
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Gud vad fina dom är mumma