Utställningen i Borlänge
Oj va förvånad jag blev i dag när jag kikade in på Dalälvskattens hemsida och såg att utställningen redan är full BÅDE LÖRDAG OCH SÖNDAG! Brukar det gå så fort som "hela" en dag!

KAT2 är inte jätte ovanligt de har hänt förr men jag har svårt att tänka mig KAT4 verkligen är full
jag har också svårt att tänka mig att våran Kategori är full!!
mina pengar dras på måndag och jag hoppas jag kommer med!

Den hade jag oxå tänkt att va med på!!! Men det är ju redan fullt! Har betalt in, så jag får se om jag kommer med! 
Är det fler än vi som hade tänkt oss dit? Man får väll hoppas på att man kommmer med då!

Jag tror att jag kom med!!!
fick veta nu att om man betalat in före den 21a har man kommit med om man inte tillhörde kat 2, jävligt knepigt att de inte kunde skriva att det bara var kat 2 som blev full första dan då, för jag betalade aldrig in när klubben själva sa att det var fullt *arg*
Hoppas du kom med å ställer ut orientalkillen,jag är nyfiken på honom / Inger

#7 Tyvärr så hann jag inte anmäla honom, så det blir bara paddan. Ska du dit med någon?

#6 Himla dålig stil att skriva att de va fullt. För hade jag vetat de hade jag anmält flera!!
Tuskulums Sputnik Spanare ställs ut lördag å söndag. Hoppas han kom med bara, men betalningen gjordes tidigt första anmälningsdagen, så jag hoppas. Synd att inte du fick med den där läckra orientalen / Inger
#9 Ja, jag hade också kommit med 2 stycken tror jag, behöver 2 cert för att Nemesis ska bli Champion och lilla tjejen vill man ju ställa några gånger när hon är liten för att vänja henne :(