Min svenske løvegutt
Fikk lyst til å vise dere min kjære og utrolige snille hannkatt. Han marker nesten ingen ting. Maler bare du ser på ham. Da jeg tok dette bildet malte han høylytt….
Han er fremdeles fertil av en alder av 4 år. Og det tror jeg at han fortsetter å være en god stund til.
Hans navn er IC S*Blue Iam`s Ehecatl

Ååå lille gutten er bare helt lekker.
Han er en stor vakker prins og pappaen til min gullgutt Jendor.

Vilken stilig kille med fräknar på näsan!!!

Så rar och söt han ser ut. Skönt att han inte strilar så mycket. Jag såg honom faktiskt som liten bebis och jag har sett fina barnbarn till honom, så kul.

Underbar bild på vacker katt! 
Har du köpt ny kamera?
#4 - nei jeg har ikke kjøpt meg nytt kamera, men jeg begynner vel heller å få mer til å bruke et speilrefleks kamera. Det er faktisk ikke så enkelt, sånn egentlig. Fikk nytt kamera i julegave i fjor.
Et bilde til av "Ezy" gutten.

Gud vad gosigt snäll han ser ut. En riktig kramgo nallebjörn :)
Jepp han er snill og glad i sin matmor. Maler dagen lang og sloss ikke med noen.Ikke en gang PiaMia som prøver å få ham i kamphumør, og hun gjør det grundig i sin erting. Nei Ezy er kosebamsen til ho mor han.
Jeg gleder meg sånn til jeg får sett hele bunten live 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Åh, vilken myskille! Vill pussa på hans noskuddar!

Vilken mysig och stilig pojke…..
Han er så nydelig han gutten din
Han er jo faktisk grunnen til at det ble rødt hos meg. Hadde sett bilde av han så mange ganger på hjemmesiden din og syntes han var så herlig…også plutselig fant jeg drømmegutten min Jöback.. da var det jo ingen tvil.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

For en flott kar,ser ut som godheten selv,også så heldig du er at han nesten ikke markerer.
#12 - jepp han er godheten selv, og slik blir hans avkom også. Like godmodige, så fremst dem ikke hetter PiaMia er overbortskjemt haha..