Kanske ett byte ;)
Usch har suttit och uppdaterat hemsidan idag. Uppdatera saknade osv oj de var riktigt jobbigt vad man saknar sin lilla kille. Jag vill så gärna ha en go OSH i mitt liv igen. Har mailat på flera nyfödda men de är ju evigheter dit. Tycker nån bara kunde säga KOLLA och så är de drömmarnas drömmar som är till salu men icke nej nej vänta vänta.. *klagar inte alls* men de är bra och skönt att vänta med förstå mig inte fel men man saknar honom ju så mycket inget kan ersätta en oriental så speciella som de är..
Kanske kan jag locka med bytes handel? *ler* Kanske stjärnorna kommer då eller hmm 
Kolla in här får ni se
kanske nån som vill ha en underbar skogkatt med kanske 
http://www.lapommis.se/PLANER.htm
(usch vilken skitinlägg behövde bara klaga)

Klaga på du, vi tål det!!!!

Usj.. ja jeg vet litt hvordan du føler det.Bare klag i vei du.
Jeg sitter selv å tråler internett etter en søt liten sjokolade eller brun jente
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jag förstår dig helt! En oriental är väldigt speciell och jag tror det är svårt att leva utan dem om man en gång har upplevt den tillit som man kan få av en oriental.
När jag var hos vet för att chippa Electra så sökte hon min närhet på ett sätt som ingen annan av mina katter gjort. Hon var nästan som mitt eget barn då. Och du har ju verkligen fått uppleva en sådan relation med Reggae. Så klaga på!
Snart, snart kommer DEN DÄR att dyka upp i ditt liv igen! Jag jobbar på det i alla fall 

Ja jag har aldrig varit med om en kisse som ALLTID kommer när man ropar.. När vi var os veterinären och skulle visa hur han rörde sig var de bara att sätta ner han på golvet och börja gå då följde han efter.. Han sökte alltid ögonkontakt när han prata med oj han hade sådanna beteenden som jag inte uppleft lika starkt hos nån annan katt.. Han sov ALLTID på huvudkudden och spann så fort man tog i honom.. Han var verkligen så go trots att han inte alls mådde bra.. lös ute var inga problem han följde ju bara efter.. (dock våga jag inte för mycket) Nej man kan inte annat än sakna honom nått fruktanvärt och undra VARFÖR??
Jag kommer verkligen aldrig förstå de..
Självklart blir ju nästan OSH inte nån kopia men personlighetsmässigt verkar de vara väldigt goa rara "matte" bundna. Helt underbara.. dock föredrar jag nog Reggaes röst han prata mest på tilltal och inte alls så farligt högt :)
Oj vad man saknar dom små.. 1,4kg kan sätta stora spår
#6: du kan få komma o tröstgosa med Tyra medan så länge om du vill?!:) vi bor inte långt bort och hon blir bara glad om där kommer någon o enbart vill ägna sig åt bara henne!;)
damen i fråga är lite svartsjuk av sig o vill alltid stå i uppmärksamhetens centrum … ;)
förstår din saknad!:(
*kramar om*
du ska se att snart har det gått de där evinnerliga månaderna och wips! så har du en liten spindelapa hos dig igen!:) *fniss*