Födelsedagsfrenzy
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
🎵 Idag är ingen vanlig dag, för idag är Samuelgubbens 7 årsdag 🎶 Min lille michelingubbe firar med favoritgodis och presenter. Tror att han uppskattade sin Frenzy Dragonfly mest, vad tror ni 😉?

Jättegrattis till fina Samuel på sin 7 årsdag!🥳🎂🎁 Ja Frenzy Dragonfly var ju superpopulär, vilket race!😃
Grattis!
/Elisa
Lyckligare tramsebyxa får man leta efter! Stort grattis till allra sötaste fina Samuel! (( ❤️))
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Tack Kitte, Elisa & Lo från herr tramsebyxa 😉!
Grattis!!! ❤️🎁🥳
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#5 Tack Jelena! Samuel bockar & bugar ;)
Stort grattis i efterskott till sötaste sjuåringen Samuel! ❤️🥳
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Grattis i efterskott till fina fina killen!!
Grattis i efterskott!! :)))))
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Tack för alla gulliga gratulationer! Samuel är helnöjd och mjauar "party hela veckan" 😉
Det är en fin ålder! Leroy fyllde 7 i december och har aldrig varit finare, smartare eller mysigare. Heja Samuel! ❤️
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#11 Tack! Att snygge Leroy är sju år kan ingen tro 😘 men nu låter det ju som en alldeles prima ålder! Har varit lite orolig för min gubas under våren men nu tycker jag (med undantag för magen-förlåt Samuel) att han är sitt gamla vanliga galna jag igen 😉. Leve de levnadsglada herrarna (och damerna förstås)!!!
❤️ Så fin han er. Grattis på etterskudd Samuel.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack Line! Samuel lapar i sig alla komplimanger 😉
Hvor får man tak i en slik morsom leksak som Frenzy dragonfly ? En slik en hadde de elsket her hjemme🐾
#15 Jag köpte min på Kattkompaniet, www.kattkompaniet.nu. Det är en refill till Da Bird men Samuel älskar att leka själv med den (liksom da spider som Samuel också varmt rekommenderar ;).
Takk. Da får jeg se om jeg kan handle derfra 🙂