Siames iFokus

Siames

Etikett: ifokusinfo
Läst 496 ggr
Celia
0

Era fotoalbum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ni av någon anledning vill ta bort en bild ur ert fotoalbum på er privata sida, så välj 'Administrera' och sedan 'Ta bort' bredvid den aktuella bilden. Se bif. bild.

Celia
0

Är det något som är oklart, så sänd ett PM till mig. Många saker ser andra som självklara medan andra inte vågar chansa. Det bästa är att testa sig fram, det kan inte hända så mycket… *tror jag* Skrattande

Celia
0

Gå direkt till medlemserbjudandet mha denna länk >>>

AFamosa
0

Tänkte fixa till det där albumet som man kan få gratis på iFokus om man har gjort några inlägg…tror jag har gjort några inlägg nu .-))))

Jag läser o rotar men hittar inte någon info om hur stora bilderna får vara- tänker nu på bredd/höjd kanske det inte spelar någon roll? Den sammanlagda maxgränsen står klart o tydligt så det har jag förståttSkrattande

Louise

Celia
0

800x600 pixlar blir bäst. Större komprimeras :(

Vid stående bilder - gör dem max 600 pxl höga.

AFamosa
0

Tack! Då vet jag Glad /Louise

AFamosa
0

nääääää…..var tog alla bilderna vägen? Generad oj oj ojGenerad

;)Louise

AFamosa
0

Kanske finns det någon Sajtvärd som vet-  det såg helt ok ut då jag laddade upp bilderna i mitt album men enligt uppgift så har jag inget album…..dock bara 295kb kvar av tillg. utrymme ??

Celia
0

Jag har varit inne och kikat och kan inte hitta några bilder. Hur ser det ut när du väljer att gå in och administera albumet? Finns bilderna kvar där då? Jag förmodar att du har aktiverat det, annars hade ju inte rubriken funnits där. Kolla så att det är inställt så att alla får lov att titta i det :)

AFamosa
0

Du har inga bilder i ditt fotoalbum.Klicka på knappen Administrera i övre högra hörnet på den här sidan för att lägga till bilder

Så här ser meddelandet ut som jag får. Jag kan givetvis välja att åter gå till "administrera"- göra ett nytt försök att skapa ett album men nu är så mycket utrymme uppslukat så det känns inte så kul. Album tomt…men nästan fullt ändå, hur det nu kan ha gått till ??- Inställningarna ser i.ö helt korrekta ut. Knepigt :-/

Louise

AFamosa
0

Fick svar nu från annan Sajtvärd - att problemen m fotoalbumen upprepar sig och man väntar en lösning från "värdsajt" och hoppas att felet åtgärdas snart.

Jag hade tagit fram dum-struten för säkerhets skull men den kan jag trycka ner i lådan igen :-))))))))

Louise

Celia
0

#10 - bra, jag har inte varit inne på Värdsajten på ett bra tag, men då är det tydligen en bugg som de känner till och fixar vid nästa omstart. Då kan jag passa på att be alla andra medlemmar om att INTE rota runt i era fotoalbum :)

Celia
0

smultronsiamesen har lyckats lägga upp 12 bilder i sitt album idag, så nu verkar det fungera igen :)

Attacks
0

Da skal jeg også teste,for jeg vil også legge inn flere bilder Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

AFamosa
0

Nej, fortfarade står beskedet kvar att jag inte har något album skapat, säkert kan jag lägga upp bilder men så mycket utrymmer är redan "stulet" så det är ingen vits :-)

Kanske skall jag säga upp mitt medlemskap- och gå med igen för att få ett nytt fräsht album med 1000kb :-)- eller vänta på besked från den andre sajtvärden om vad som är i görningen ??????  /Louise

Celia
0

#14 - jag hittade felanmälan ang. dig på Värdsajten och skrev ännu en så att det händer något. De som har haft problem har dock rapporterat olika sådana, så det verkar vara något omfattande med just albumen. De har deployat för någon dag sedan och då löste en del problem sig, men tydligen inte det här med att platsen krymper utan att man ser några bilder :(

Ska hålla koll och se om där dyker upp några nya svar…

AFamosa
0

Tack! Bussigt av dig att hålla koll och ordnar just detta fel inte upp sig så försöker jag nog senare med plan B ;-)

Louise

AFamosa
0

Felet blev åtgärdat och jag har fixat till ett litet album på min sida. Det erbjuds ju ett stort utrymme men då man äntligen sätter sig ner och skall försöka välja ut några "famosakatter" ur egna kullar så fick det bli lite ole dole doff- några Balineser och några Javaneser (och några kh varianter av de båda)
Fyller på med fler snart- och byter ut några….och då skall jag komma ihåg att skriva namn under bilderna också ;)

Jag blir förståss jätteglad *jätte* om ni vill ta er en kik i vårt album :-)))

Trevlig lördagkväll på er allesammans!

Louise

kalindas
0

Jättevackra bilder!

/Elisa

AFamosa
0

Tack snälla du Kalindas ;) Bilderna är kanske inte så vackra kvalitétsmässigt Generad men jag är mer än nöjd med mina små "objekt" Skrattande. Jag var precis inne på en av "proffssajterna" appr. kvalité. Herre jösses! där kan man tala om vackra bilder men så har dom ju kameror förståss…som heter duga :-))

Louise

SacredSouls
0

#17 Så kjempe flotte bilder du tar Louise. Nydelige utsnitt.

Også var det så gøy å få se noen av kattene dine. Like vakre alle sammen. Selvom favoritten var nok havanna javaneseren.Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ChiChi
0

så vackra katter och så fantastiska bilder. Skulle kunna tapetsera hela väggarna fulla med dina foton. Skulle också vilja kunna fota så. Vad använder du för kamera och vilket program på datorn??

AFamosa
0

# 20 & 21- Tack snälla ni, så roligt det är att få läsa positiva kommentarer- blev så glad !!!Skrattande

Louise

ps- ChiChi, jag tycker att du skall tapetsera väggarna med dina egna bilder- du har en riktigt flott siames, så elegant, såg jag i ditt album.
Kameran jag änvänder är förvisso en digital, Sony, men ett muskedunder som säkert tillverkades innan du föddes :-)))) inte den smidigaste precis. Jag har länge tittat på kameror men kan inte bestämma mig- finns det fler än tre att välja på så får jag kraftiga problem …och det finns ju MASSOR *beslutsångest*?!?
:) L