Nu är hemsidan fixad
Nu har jag äntligen tagit tag i att fixa min hemsida, fast den är inte riktigt färdig än men de som vill in och titta är välkomna att gå in på
Mvh Biames
Den hjemmesiden blir spennende å følge med på.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jättefin hemsida! Men saknar länk hit till Siames iFokus. Om du gör en länk meddela oss det så gör vi länk till din hemsida på vår Länksida
Lovar att fixa detta under dagen.

Hej där! Vad kul att hemsidan e på plats!
Såg att min länk låg upp så fixade en länk till dej! *ler*
Ha en fin dag!
Kjempefin hjemmeside
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefin hemsida!
/Elisa

Kul att du har lagt upp en fin hemsida för dina fina katter och uppfödning, jag kommer att följa lilla Gaias utveckling när det kommer upp lite bilder att titta på.

Vad kul att du fått till en hemsida! Fin!

Jätte fin hemsida.. Kul ni kommit ut på nätet.. ser fram emot när mera bilder ligger ute som man kan kolla in dina små än mer

Var ju inne i morse på din hemsida och kikade men glömde skriva här att jag tyckte jättemycket om den!!!!

Så fin hjemmeside, med vakre katter.
Nu finns hemsidan bland uppfödare på vår Länksida
nydelig hjemmeside 
Jättefin hemsida! Gillar ditt färgval.

Veldig spennende :)
Jag tacka så mycket för de snälla orden. Hemsidan är som sagt inte riktigt färdig än men hoppas att den skall bli klar under de närmsta två veckorna. Ska förska få in lite bilder imorgon, kommer även att lägga ut helgens utställningsresultat från Norge så fort jag kommer hem.
15# Valde denna färg då jag har samma färg på burskynket, så man kan väl säga att jag har grönt som "katteri färg", tycker att det passar så bra till katter som har blått i sig.
Tjusigt!
Det tar några uppdateringar innan man får hemsidan sådär som man ville ha den från början ;)))