Siames iFokus

Siames

Etikett: omplacering
Läst 2149 ggr
IngelaS
0

Dräktig siames/skogkatthona bortskänkes

på blocket. Läs här (citat från blocket):

Min Skogskatt/Siames hona trivs inte här med de andra katterna. Hon ska ha kull i slutet av augusti. Kan någon tänka sig att ta hand om henne och hennes ungar? Jag står för mat och sand till mamman. Om ni sen trivs med varann kan hon få stanna. Ni får även priset för kattungarna och jag tar hand om försäljningen av dem om ni så önskar. Hon måste komma till någon som bor på landet eller i hus, hon är van att gå ute. Hon är en erfaren mamma och får mycket fina kissungar. Finns intresse så maila mig och tala om vad ni kan erbjuda henne så hörs vi vidare. Följer Sveraks regler, katten är över 12veckor.

Råkade se det av en slump, ägaren finns i östergötland, tänkte att det kanske finns någon snäll människa härinne? (jag har inget med annonsen att göra)

Här är länk: http://www.blocket.se/vi/13034452.htm?ca=14_s

Vet ej om det är tillåtet att länka men i så fall får du ta bort den Celia

Mvh Ingela

Celia
0

Helt ok att länka :) Fast det där om att de följer SVERAKs regler stämmer ju inte riktigt… ;)

IngelaS
0

Nä och jag undrar hur en blandning av siames och skogis ser ut Glad

Tyckte lite synd om katten när jag såg annonsen, hoppas det löser sig i alla fall.

smultronsiamesen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, usch vad synd,,,, här har vi hittat en skogishona, som är i jourhem nu, om någon är intresserad, hon är svart och har en märkning i örat som inte går att tyda, och ingen har hört av sig…

kalindas
0

Är du säker på att det är en skogis? Tycker mer hon ser ut som en vanlig långhårig bondkatt.
Hennes huvud liknar inte en skogis.

Hoppas ni hittar ett bra nytt hem till henne.

/Elisa

Seerath
0

Ingen rasren (rastypisk) norsk skogkatt iaf…