Kattungar vecka 23 - 2007
Tråden för alla som fick kull under vecka 23 - 2007, det vill säga bilder på kattungar som är födda mellan den 4-10 juni.
Här följer vi hela utvecklingen från nyfödd till leveransklar från olika håll i Sverige, Norge och kanske Danmark (tillkommer medlemmar från annat land, så är givetvis även dessa hjärtligt välkomna).
Fram med kameran varje vecka och håll oss uppdaterade 

Hej!
Inga bilder ännu….men Tuskulums Sheila to Antero OSH n födde 3 svarta orientalbäbisar den 4/6, förmodligen två honor och en hane. Pappa är Ch Koosje van Tuttés Zipper Unzip SIA n. Det är hans första kull så det är lika spännande för mig som äger honom och se hur ungarna kommer att utvecklas. Återkommer med bilder.
Vänliga hälsningar
Maria Jansson
S*Zignes Siameser
i
Gratulerer,blir morro å se dem.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Gratulerer! Gleder meg til bilder :)
Grattis!
Ska bli spännade att se dem.
/Elisa

ätte Grattis till de små.. jag ser fram emot bilder

Grattis! Fram med bilderna!
Gratulerer så masse.
Vi har også fått babyer.
(N)Purplehaze Dark Deeds (Josefine) ble mamma til 5 nydelige små 5 juni. To jenter og tre gutter. Alle ser kjempe fine ut og spiser godt. De veide mellom 83 og 97 gram.
Pappa er vår svenske røde kjærlighet S*Yahtzee's Zephyr Inthesky og dette er hans andre og siste kull fordi han har blitt kastrert.
På bildet har vi lillesøster som prøver å dytte broren vekk fra puppen
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Endelig kom dem.
Gratulerer så masse!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Gratulerer så mye både til #1 og #7.
Babyene til Josefine ser kjempefine ut!

Gratulerer til deg også Line! Kjempeartig med etterslengeren :o)

Grattis till bebisarna

Grattis till bebisar både Zignes och SacredSouls!!!
Skönt med lite glada nyheter!!

Gratulerar till era underbara nykomlingar! Pussa magarna 
Gratulere så masse til nye fine småttinger 

Gratulere så mye til dere begge både Zignes og SacredSouls:))
#7 Herlig bilde av de 2:))

Grattis SacredSouls! Jättesöt bild!
Ja altså dette er ikke lett.. jeg skulle ta portrett bilde av de små i dag
men jeg går jo helt i surr hvem som er hvem.. Du er jente..ja da legger jeg deg der..også var det deg..hmm en kanksje..ok den haugen..etter nr 4 har jeg mistet oversikten.Jeg må nok merke de tror jeg.
Så foreløpig blir det bare tre som blir presentert
Først ut en jente som ikke har tegn til noe farge på ørene

også en jente/gutt som har farge på ørekanten

også en liten gutt med snåle ører

Gud så härliga!!!! Jag kan riktigt känna doften 

Vilka godingar!

Nydelige!!!!!
Gleder meg sånn til å få kattunger igjen!

Puss på dem 
Ååå,så gode dem er.

#1 Grattis! Roligt med lite orientalbebisar! Ska bli spännande att se bilder. Grattis SacredSouls också till fin-fina bebisar!

#17 Åhh for noen herlige nøster du har,må snart få se portrett bilde av de andre 2 og:))

Akkurat som Petter. Han var så tykk at han så rosa ut.
De er så fine småtassene dine!!!!

#25 Hehe,ja det var en liten tass med gode former;))

Åh, vilken lyckobild på lyckliga bebisar. Tjockisen var bara för söt:)
Se en sumobryter
I siameser utgave er sumobrytere nydelige 

Ooo vad underbart med så många bebisar

#29 Sumobryter …

#32,33 og 34
Å så søte de er.
Noen nye bilder av mine små.
Først ut lille røde jenta (eller creme) som mannen i huset er meget betatt av

Også en liten gutt

En gutt til

Siste gutten,sumobryteren.

Siste jenta har blitt syk så der vet vi ikke helt hvordan det går enda. Men disse her er i fin fin form og det er godt.

Vilka godingar 

Så söta de är SacredSouls!
ordentlige søtnoser er dem 
Og rød jente…hmmm….mangler den, er det fordi den er flyttet nordover…hihi…

Hej SacredSouls!
Fina ungar! Lider dock med er, med den sjuka lilla….det är så svårt när de blir sjuka…man pendlar mellan hopp och förtvivlan,,,hoppas att det löser sig bra och fort!
Hälsningar
Maria

Grattis till fina siameser SacredSoul, härlig jenta och sumotjockis.
Grattis till orientalerna Zignes. Vår lilla Pluto och PollyBoffins Pelle och Prillan har deras farfar som pappa (Koosje van Tutte´s Oh Boy). Det blir nog trevliga bebisar, lekfulla och pigga, om släktdragen går igen.
Tusen takk. Ja de er så søte alle sammen.
#39 Knut kommer nok til å passe ekstra godt på den lille frøkna, så der kommer du ikke mange metrene fra døren før han stopper deg

#40. Takk, ja det er trist og som vanlig hadde jeg i går noen timer hvor jeg bestemte meg for aldri mer å få kattunger. Men vi har fire andre friske..også får vi bare vente å se med den siste.
Tror det var Rovardotter som sa i et innlegg her..man får gråte en skvett også gå videre,og det er jo veldig riktig.
En ting er iallefall sikkert.. det er både sorger og gleder i katteoppdrett og man kommer ikke unna noen av dem.

#36 Huff håper det går bra med den lille jenta. Det er ikke lett å drive med oppdrett når en mister de små.
Nydelige de små på bildene i allefall.

och den sista….
Hälsningar
Maria
S*Zignes
#44 Sååå søt da.. stilig hårsveis
Nydelige kattunger hos dere begge. Håper paddejenta vinner frem kampviljen sin,skal krysse fingrene.

De ser jättefina ut allihopa! 

Vilka söta lakrits troll 
I dag har jeg tatt noen bilder av de små.
Først ut sumobryteren

Også en brun gutt til

Siste gutten

Desverre så har vi mistet de to jentene
Den ene av lungebetennelse og den andre ble raskt syk med feber og vi fikk såvidt begynt med medisiner før det var over. Hun er sendt inn til obduksjon og de tre gjenlevende guttene her er satt på Antirobe. Jeg synes vi har fått vår del av uflaks for en stund så jeg håper det går bra med disse. De er kjempe sterke og tjukke og virker veldig friske.

Sumobrottaren är så söt! Så himla tråkigt att ni förlorade de två tjejerna
.
Jeg må vedgå jeg er blitt forelsket i en sumo bryter 
#54 hehe ja han er den sjarmøren.

Ooo jag tror att jag har blivit KÄR i sumobrottaren, han är helt underbar.
De andra är också jättefina
Tråkigt med dina flickor, beklagar.

Å for en sjarmør storegutten er!
Og jeg er lei for det med de 2 jentene Line, det føles ikke rettferdig i det hele tatt. *klem*

#52 Åhh men sumobryteren er kjempe skjønn,helt bedårende;))Var veldig trist at dere mistet de to jenten,desverre har vi aldri noen garantier:(
Grattis till båda kullarna!! De är så fina alla de små tjockisarna!
Och så sorgligt att läsa om de två SacredSouls-honorna…
Det är nog så precis som du skriver; man får sin beskärda del av både sorg och glädje som uppfödare. Jag hoppas att oturen vänt nu och att ni får njuta av de hanarna! De ser verkligen så fina och gosigt tjocka ut! :-)
Åååå så utrolig nydelig smågutter. 
Veldig trist at du mistet småjentene, men kos deg med guttaboys du. Selv om jeg vet hvor grusomt urettsferdig og trist det er å miste småttinger….
Tusen takk alle. Ja de er jo bare så skjønne da
Man kan jo ikke bli annet enn glad heller når man løfter opp og kan susse alt man vil på sånne nydelige små.

Fler att kattnappa!!!! 

Världens underbaraste sumos!!! 
Ja nå er det jo ikke så lenge siden jeg la ut bilder av de tre gutta mine. Men siden de blir to uker i natt så er jeg vel unnskyldt
De har fått navn,iallefall to av de. Er litt usikre på det siste navnet enda. Tema er Ozzy Osbourne sanger
(til min manns store fornøyelse)
tidl. sumobryteren

et til av han

ÅÅååååå, hellandussen han var søt Line 

Jeg må få komme å hilse på en gang. Hehe :o)
I Belive in a Sumo
Han kidnapper jeg 

Nu slog jag huvudet i golvet när jag svimmade
Nu får ni min själ inte lägga upp några snygga kattungar här mer!
Livsfarligt ju 
For noen lekre små skapninger 
og vips så bodde dem plutselig i nordnorge hihi…

Kjempefine! Sukk. Hadde de ikke vært gutter skulle jeg ha kidnappet dem.

När jag får kattungar nästa gång kanske jag får låna bilderna av dig………..
Ser verkligen lovande ut!
Lycka till!
Maria

Jag undrar vad den siste ska heta? 'The Almighty' från Ozzys senaste kanske :)
Hälsning från annan Ozzy-fan 

Kanskje Dreamer?
Åååå vad fina de är! 
Tusen takk alle sammen.
The Almighty passet jo veldig bra med stamnavnet da. Kanskje jeg stjeler det Celia.
Kan jeg det? eller skal du ha det selv til en annen gang?
Har bare sett på de gamle albumene hans jeg.Jeg var stor fan av Ozzy som ung jeg også.
Vi har Dreamer og The Ultimate Sin som de andre alternativer.. Men Knut ville kalle han (N)Sacred Soul's Hellraiser. HAHA det er mann å ha det dere..Men altså DET skal han ikke hete stakkars.

#76 Det kunde ju ha varit (N)Sacred Soul's Berit
De är alldeles ****underbara****. De ser mycket välmående ut - Josefine har väldigt bra mjölk :-D Alla tre är SIA n??

Vilka läckra killar
Kunde faktiskt ha tagit hem dem alla 
#77 Haha ja det er jo sant..
Ja jeg tror de er SIA n alle sammen.Men han ene Believer er mye lysere i pelsen og har en litt annen farge på halen enn de andre to. mere gråbrun..de andre er svart brune i fargen.
Men alle tre har like mørke ørekanter.
Så jeg vet egentlig ikke.

#76 - helt ok om du använder det namnet. Jag får ju ändå inga kattungar och jag tror att Ozzy skulle bli stolt :))
I dag har jeg tatt noen nye bilder av gutta mine.
Først ut har vi han som ikke har fått noe navn enda

Også kommer Revelation. Han har øyekatarr og ser litt rar ut i det ene øyet.

Også var det sistemann.Believer

Å sumoen min
Men han første så også utrolig spennenede ut. Får jeg tante rabatt om jeg tar alle 3? 
#82. Haha ja det måtte blitt tre for prisen av to det
Ja han første er litt artig.Han er veldig mørk i forhold til de andre. En liten yndling hos oss det

Ooo vilka fina gossar du har

Näääää, nu blev jag riktigt avundssjuk!!! *funderar på att porta SacredSouls här* 

Farligt söta pojkar!
/Elisa

Å guri malla så søte de er Line!
Nå er de jo i den supre alderen også 
Nå er det på tide med nye bilder. De små har blitt fire uker og har såvidt begynt å spise fast føde. Isted lagde jeg til en skikkelig "grøt" av kjøttdeig,eggeplomme,litt morsmelk erstatning..men hva skjedde.. joda de store spiste med stor appetitt mens de små stod å knasket på voksen foret istedet
Her kommer verdens mest pussvennlige gutt. Lille Ultimate Sin. han er såå kosete og kommer løpende med en gang vi åpner døren til kjøkkenet. (De har kjøkkenet som lekeplass foreløpig)
Her koser jeg på fanget

Her vil jeg opp på fanget

Her har jeg tatt Tassen sin fot

Også kommer lille Revelation. Han er en skikkelig tøffing som elsker å løpe fort og leker med alt mulig.

Her sitter jeg og ser søt ut.

Og til sist lille Believer. Han er så nydelig med verdens tristeste og søte øyne.

Ps :sjekk hengemagen hans 
Å så gode. Jeg kommer jo en tur på besøk til Heidi i morgen,det hadde vært morro om vi rakk et besøk,om vi så klart fikk lov å komme. Men jeg reiser hjem lørdag ettermiddag,så ikke mye en rekker på 2 dager.

Vad fina de är allihoppa, det klappar lite extra för Beilever 
Och hans fina MAGE 
Aaaargh! Cecilia! Porta! Genast! Sådant här får INTE vara härute! Jag vill kidnappa hela kullen och pussa på dem! Vad söta! Pussa på Believers runda goa mage!

#88 Helledussen så deilige de små er blitt,noen skikkelige sjarmtroll.

#91 - Jag är ALDRIG inne i denna tråd, så jag vet inte vad du snackar om
*visslar*
#91 Du gör inte det nej…
Jösses, jag vet inte vilken som är sötast, de har verkligen stulit mitt hjärta hela kullen! Måste visa kompisarna! Abosibooo!
Takk, takk alle sammen.
#89 Å det var dumt du ikke sa før da. Da må vi gjøre det i august istedet. Det er jo ikke såå langt unna meg. Men nå kommer tanten og onkelen til knut i morgen. De elsker og forguder katter men har faktisk aldri hilst på en siameser før.. hehe så det blir spennende. Jeg har advart dem om at kattungene er ekstremt søte

Måste bara få hälsa från min kompis att ungarna är helt bedårande! Du borde skicka in bilden på Revelation där han sitter och är söt, till ngn som gör almanackor! Han platsar i en kattungealmanacka (jag skulle definitivt köpa den om han fanns med)!

ÅÅ, så søte bilder!! 
Så nydelige småtroll….
nå ble jeg kattungesjuk igjen 
#97 hehe tusen takk PollyBoffin. Du får hilse tilbake til kompisen og si at to av gutta leter etter slaver

Åh, vad glad jag blev av att se lite orientalungar! Superfina är dem också!

Ooo vad de var söta, de små trollen 
ÅÅÅ de var blitt kjempesøte.
Nr 2 skal ut å fly han 

Tack Zignes! Sitter här med frukostkaffet och vad kan smaka bättre än en hel skärm av ljuvligt svart ögongodis :o))*mmmmmmmm*
Louise

Jag skickar många pussar till de små söta trollen. Svart är verkligen vackert.

Begynner å bli mer og mer enig med min mann. Vi må nok ha en svart orientaler engang!
#102 Åååh, små flygpantrar… Svarta orientaler är så snygga! Puss på öronen!

Va kul att se dom växa upp. Blir mer och mer personliga.
Sukk.. Alle tre er like flotte
Her kommer noen nye bilder av gutta boys
De er rampete til tusen nå og henger både høyt og lavt i alt fra gardiner til klatrestativ.
Først ut har vi Ultimate Sin (som er til salgs)

med pappan sin

Neste er Believer

Her ligner han en liten søt surikat

og tilslutt Revelation (som også er til salgs)

Sånn.. det var min bildespam for denne gang

VANSINNIGT SNYGGA!
Lycka till!
Hälsningar
Maria
Oj vad de växer!!
Så fina de är allihopa!
Tusen takk
Jättesöta!
Nu får mina flickor se till att börja löpa snart för JAG VILL HA KATTUNGAR!!
/Elisa
Nå var det ingen tvil om at dem er brunmaskede ihvertfall.
Og Zipper sine bebiser er også nuttelige. Hvorfor har ikke jeg en sort orientaler 

Oj, vad alla bebisar växer och frodas!!! Är det regnet som gör det ;-))) Härliga bebisar både siameserna och orientalerna!!
Håller med dig kalinda, jag väntar på att Dazy ska börja löpa……
Alltså, att lille Revelation inte är såld förstår jag inte! Hans fan-club i Sverige skickar massor med pussar!

Line, kan ikke Revelation få bo her? 
Ikke så langt å komme på besøk heller 
Haha.Blir det hannkatt på deg Heidi? Nå klarer du vel ikke si nei 

Nei søren altså - hvem kan motstå sånne øyne 
Det var et flott bilde!
til søte gutten.
Jeg eier snart ikke mer motsandskraft 

#116 De er så herlige de gutta dine,hadde jeg ikke hatt hann katt fra før hadde jeg ikke nølt et sekund.
Nå er gjengen her så viltre at det er nesten umulig å ta ok bilder. Dette kullet her er mye tøffere og morsommere enn det første kullet.. Hmm det er samme foreldre så jeg lurer på hvorfor det er så stor forskjell. Disse gutta her er ikke redd for noe og løper etter støvsuger,feiekoster,klatrer till topps overalt de kommer frem.
Morsomme er de iallefall

fv. Revelation, Believer og Ultimate Sin.
Believer og Ultimate Sin

Lille vakre Revelation.. sukk..

Ps: La opp noen bilder i fotoalbumet mitt av de små også.
Jag blir så sugen på kattungar när jag ser dessa sötnosar!
/Elisa
Her kommer noen nye bilder av gutta boys.
Først Believer. Den største av gutta.Elsker hår og begraver seg i alt fra hodeprakt til armhulen til Knut eller brystkassen… En skikkelig god gutt.

Revelation,kosegutten som nyyyyyter kos og vasker og susser nesa mi hele tiden.

hehe også Ultimate Sin.Han kaller vi bare "kroken" pga sternumkroken. Han er ikke pen men har et tonn med sjarm.Maler i ett sett og når han ikke maler er han opptatt med å knurre ved matskålen,knurre ved leken,knurre til tv'n.. En merkelig skrue.

For noen vakre blå øyer.Blir helt bergtatt i dem.

Gud så fina killarna är
Underbart vackra allihopa..
/Elisa

Söta ungar
Takk

.