De verkar ha det riktigt härligt ute i gräset! Jättevackra katter!

Jätte vackra!!!

Inte alls några småttingar längre ju! *ler*
Jätte stora vackra pissar!
Nydelige
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefina!
/Elisa
nydelige

Underbara! Tabbyn ser ut att vara en katt som vet vad den vill. Det är härligt med sådana personligheter 

När jag köpte Maya var Ingrid lite tveksam - hon varnade att Maya har lite "speciell temperament", hon var en aning kaxig med andra (vuxna) katter hemma hos henne. Vid fem månaders ålder redan!
Här hemma hos mig har det gått riktigt väl - hon är världens underbaraste lilla spinningmaskin, går bra ihop med Simeon (som oxå vet vad han vill!), och hon har lärt hundarna att uppskatta henne ;)
Ingen speciell temperament alls, Maya är precis som min katt / hund skall vara - självständig, stark, söt, snäll, lätthanterad, och lite envis.

Vilka härliga bilder!!!
Gillade verkligen din beskrivning av Maya!

Tack snälla du.
Jag älskar dalmatiner som ras för just dom egenskaper. Plus att dom är läckra att se :D
Kattrasens val har oxå visat sig vara helt rätt - siameser / orientaler är min ras, det är inget tvekan om det!

#8 - jag syftade inte alls till något temperament. Vår första tabby såg lika bestämd ut men var världens goaste också :)

Hej Paivi, vilka fina bilder du tar på dina vackra katter!!!
Appr. temperament så brukar jag själv ibland använda mig av ordet attityd- inte att förknippas med dålig attityd En katt som utstrålar attityd är för mig en katt med stor personlighet- egen vilja osv…många gånger stora *små* egoister. Härligt med attityd :-))
Louise