Härliga orientaler till salu

😍❤️
/Elisa

❤️

De är ju underbara!
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Är det någon som är intresserad av dessa finingar är det bara att höra av sej till mej(Ann-Kristin) på telefon 0240-405019 el 073-9510117. det går även att maila cerwinvegas@live.se
Vi bor i Ludvika & tar gärna emot besök också 👍 för de som vill snosa & busa med dem.
Och för dem som missat så är den superfina La Bells Igloo Iceman OSH n03 25 Pappan & Mamma heter S*Cerwin-Vega´s Love Me Agnes OSH n03 och är socker söt hon med.. Föräldrarna är testade fiv.felv & pra.
Bebisarna kommer att få med sej sin stamtavla och vara vetbes chip vacc x2 avmaskade samt fulla med kärlek inte bara från mamma Agnes & mej utan även från "moster" Olympia som på bilden tar han om lillebror så fint..

Flickan i mitten får gärna bo hos mig! 😍
/Elisa

Så många myzkorvar och vad fint med en så kärleksfull moster ;)

Classic tabby o vit!!! 😮
Livsfarligt!! 😍❤️
Nu blir jag ju tvungen att inte titta i denna tråden ju! 😘
/Elisa

Såna här trådar är det värsta och det bästa, man vill ha dem allihop 😍
Den säger jag inte nej till heller! Hade det varit en hona och jag inte varit pank hade jag tingat henne direkt! ❤️
/Elisa

Underbara är dem allesamman och så härliga mönster ❤️
Tickat är min favorit 🤪
Förstår det! Är farligt söta! 😍
/Elisa

Blir lite nyfiken på mönstret på tabbyn utan vitt, lägg in en sidobild på honom. Kanske blir vårt men gör ett försök.

De är så grymt fina allihop, Mollys mönster, Lillebrors gonäsa och Tigerns stil när han gosar med din flicka…💛💙💜💚💗
Underbara underbara ungar! ❤️❤️❤️
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Tigern och de med doppade nosar, och dalamtinen.. och.. alla är underbara!

#38 Naaaaawwww ;)